  • 1. Data: 2020-09-20 12:25:25
    Temat: zabezpieczenie smartfona
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kupiłem snartfona do używania tymczasem tylko w trybie samolotowym bez
    wsadzonego SIM z zaszyfrowaną kartą SD i mam pytanko czy ustawienie
    hasła lub pinu wystarczy na pucołowatego Łukasza z serwisu komórek w
    pasażu Kerfura?

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2020-09-21 00:43:17
    Temat: Re: zabezpieczenie smartfona
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PiteR, 20 wrz 2020 w
    news:XnsAC3E7435A5509PanElektronik@127.0.0.1 napisałeś/aś:

> [...]
    > bez wsadzonego SIM z zaszyfrowaną kartą SD i mam pytanko czy
    > ustawienie hasła lub pinu wystarczy na pucołowatego Łukasza z

    Podejrzewam, że duże znaczenie ma model telefonu.

  • 3. Data: 2020-09-21 19:02:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f67db05$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    user pueblo pisze tak:

    > Podejrzewam, że duże znaczenie ma model telefonu.

    Samsung Galaxy A30s

    Android 10

    https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a30s-9796.ph
    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/samsung-s
    martfon-galaxy-a30s-black-samsung.bhtml#opis

    chodzi tylko o pliki na karcie sd
    żeby nie dało się ich odczytać
    po zgubieniu lub kradzieży telefonu.

    --