  • 1. Data: 2020-09-20 23:54:12
    Temat: DPD podpisanie umowy z NJU abonament
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Zamówilam przejście z na karte na abonament, niestety nie mogłam być w
    domu gdy kurier przyniósł przesyłkę, poszłam do punktu DPD.
    Tam Pani uzupełniła umowę o 2 ostatnie cyfry PESEL, dała mi papiery do
    podpisania i 10 minut po wyjściu z punktu DPD dostałam SMS, że oferta na
    abonament jest aktywna.
    Czyżby Pani z DPD wysłała email do Orange-NJU, ze umowa podpisana ?
    przecież nie była w stanie odesłać papierów do NJU.
    Ktoś wie jaka jest umowa NJU-DPD że tak aktywują numery ??

  • 2. Data: 2020-09-21 09:51:30
    Temat: Re: DPD podpisanie umowy z NJU abonament
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-09-20 o 23:54, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > przecież nie była w stanie odesłać papierów do NJU.
    > Ktoś wie jaka jest umowa NJU-DPD że tak aktywują numery ??

    Maila pewnie nie wysłała, ale system doręczeń pewnie ma opcję
    natychmiastowego powiadomienia operatora, że klient podpisał umowę.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2020-09-22 12:49:42

    Sun, 20 Sep 2020 23:54:12 +0200, w <5f67cf85$0$544$65785112@news.neostrada.pl>,
    Monika Głowacka <m...@i...eu> napisał(-a):

> [...]
    > przecież nie była w stanie odesłać papierów do NJU.
    > Ktoś wie jaka jest umowa NJU-DPD że tak aktywują numery ??

    W żabce nawet zarejestrują od ręki (w teorii, bo w praktyce miałem jakiś błąd
    systemu).