  • 1. Data: 2020-05-03 16:03:24
    Temat: zacinki myszy
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Z czym wam się to kojarzy? Mam swoje nieuzasadnione podejrzenia, ale nie
    chcę zasugerować.
    Chodzi o to, że przesuwająć kursor myszy(laptop) bezprz. usb wytępują
    takie mini przycinki - jakby haczyła o jakieś elementy interfejsu albo
    nie adekwatnej wielkości ruchy.
    Zakładamy, że mysz, podkładka, port usb - sprawne. Nic nie obciąża CPU i
    dysku w takim momencie.

  • 2. Data: 2020-05-03 16:51:52
    Temat: Re: zacinki myszy
    Od: z <...@...pl>

    Win10?

    Miałem tak że przed aktualizacją jeszcze wtedy gdy się nie pobierała ale
    komp już wiedział że jest przygotowywał się na nią.

    Dziwne rzeczy typu utrata natywnej rozdzielczości ekranu brak
    udostepnienia drukarki, zrywane połączenia USB...

    Myszka bezprzewodowa logitecha sprawna (wyczyszczona naładowana)
    potrafiła lagować, zacinać generalnie wkurwiała mnie.

    Laptop był wtedy połączony kablem do netu. Po zmianie na połączenie Wifi
    chyba mu przechodziło.

    Teraz znowu jest po kablu i wszystko działa normalnie.

    Jak mi zaczynała się zacinać to wchodziłem w update i jak byk stało że
    jest aktualizacja. Sprawdzałem kilka razy. To nie przypadek.

  • 3. Data: 2020-05-03 17:22:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 03 May 2020 14:03:24 GMT, pueblo napisał(a):

    > Chodzi o to, że przesuwająć kursor myszy(laptop) bezprz. usb wytępują
    > takie mini przycinki - jakby haczyła o jakieś elementy interfejsu albo
    > nie adekwatnej wielkości ruchy.

    Tak, tak, kumamy. Rozbierz i dobrze odkurz w środku.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-05-03 17:42:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie wystarczy włożyć szybki pendrajw do gniazda (3.0) obok pluskwy myszy (2.0).
    Podejrzewam więc, że jakaś wspólna dla gniazd szyna zasilania 5V nie wyrabia, bo te
    2.0 i 3.0 położone tuż przy sobie wiszą na innym
    kontrolerze, a gniazdo po przeciwnej stronie nie ma takich przycinek.

    -----

  • 5. Data: 2020-05-03 19:03:26
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj z, 03 maj 2020 w
    news:5eaeda89$0$17343$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Win10?

    nie, w7
    > Miałem tak że przed aktualizacją jeszcze wtedy gdy się nie pobierała
    > ale komp już wiedział że jest przygotowywał się na nią.

    hehe, dobre, jak z opisu sceny erotycznej jakiegoś taniego romansidła -
    że myszka drżała, bo wiedziała

  • 6. Data: 2020-05-03 19:04:28
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Jacek Maciejewski, 03 maj 2020 w
    news:1pkuhck610vbj.1veoc3bcbucbc.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

    > Tak, tak, kumamy. Rozbierz i dobrze odkurz w środku.

    Nie, nie kumacie. Pastę też zmieniłem. Hmmm, czyżbym nie zauważył że
    laptop się grzeje...

  • 7. Data: 2020-05-03 19:56:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 03 May 2020 17:04:28 GMT, pueblo napisał(a):

    > Nie, nie kumacie. Pastę też zmieniłem. Hmmm, czyżbym nie zauważył że
    > laptop się grzeje...

    Myszę rozbierz, człowieku!
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2020-05-03 20:00:08
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/05/2020 16:03, pueblo wrote:
    > Zakładamy, że mysz, podkładka, port usb - sprawne.

    Bywa że taki efekt zacinania się myszy generuje warstwa brudu na
    ślizgaczach. Dokładnie takie haczenie o niewidzialne przeszkody. W
    myszkach LG to nagminne. Jedyne co mi przychdozi do głowy to to że stół,
    w wyniku 0.5mm warstwy brudu, wychodziz focusa czujnika.

  • 9. Data: 2020-05-03 20:28:27
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Jacek Maciejewski, 03 maj 2020 w news:136j4qlfojj9a.15j2dfm7lpvs7
    $....@4...net napisałeś/aś:

    > Myszę rozbierz, człowieku!

    hehe, no dobra, ale się nie liczy. Na początku napisałem założenia -
    m.in. mysz ok.

  • 10. Data: 2020-05-03 20:55:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 03 May 2020 18:28:27 GMT, pueblo napisał(a):

    > Witaj Jacek Maciejewski, 03 maj 2020 w news:136j4qlfojj9a.15j2dfm7lpvs7

    > hehe, no dobra, ale się nie liczy. Na początku napisałem założenia -
    > m.in. mysz ok.

    Ciekawe, z dużą przenikliwością wiesz co jest dobre a przy określaniu co
    jest złe jakoś ta przenikliwość cię zawodzi :)
    Odkurz mysz a potem się mądruj.
    --
    Jacek
    I hate haters.