  • 21. Data: 2020-05-10 15:16:15
    Temat: Re: zacinki myszy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No bez przesady że pendrajw zakłócałby radiomyszkę pracującą na odległość 20 cm.
    W takiej sytuacji zakłócałby tym bardziej po włożeniu odbiornika w inne gniazdo z
    drugiej strony kompa (50 cm).
    A skoro gniazda USB 2.0 oraz 3.0 podpięte są do różnych kontrolerów, to stawiam na
    niewydajną szynę prądową (zasilania) - oczywiście
    mogę się mylić.

    -----
    > w eterze jest taki tłok i śmietnik, że urządzenia które powinny działać
    teoretycznie na parę metrów w praktyce słabo działają w

  • 22. Data: 2020-05-10 23:20:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" r98iio$40u$...@g...aioe.org

    > Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jestem w zasięgu 67 rozmatych sieci

    Ja kiedyś miałem/widziałem 300 sztuk WiFi 2.4 GHz.

    > WiFi, blutooth, GSM, 1-2-3-4-5 G,

    Co to GSM 1G?

    > UKF,

    U mnie z tym coraz gorzej -- dongiel TV ledwo ciągnie na
    zewnętrznej antenie niezbyt fortunnie przybitej do okna
    balkonu na wysokim parterze. Radia też tak sobie ciągną...

    > Policja, TV

    Na czym pełza TV? -- nie na UKF i VHF?

> [...]
    i śmietnik, że urządzenia które powinny działać
    > teoretycznie na parę metrów w praktyce słabo działają w odległości 50 cm. Np.

    Mam dwie optyczne myszki na dongiel USB -- obie bezproblemowo radzą
    sobie w tym gąszczu... Chyba obie kosztowały po ~10 pln, chyba w Auchan.
    ZTCW obie śmigają na 2.4 GHz.

    > bezprzewodowe myszki. W takim środowisku zanane i istniejące słabości, czyli
    wzajemne zakłócanie się WiFi,

    WiFi u mnie bywa zakłócane bardzo rzadko -- po drodze są: balkony,
    liściaste drzewa, latarnie... Podczas ulewnych deszczy bywa słabo...
    Łączność między blokami mam na 13 kanale, bo jest za wąsko na
    niższe kanały -- przeszkody tere_nowe...

    Czasami (ale rzadko) rozmyślam nad 5 GHz -- kanały szerokie,
    wiącha wąska, luzy... Ale po co zmieniać, gdy jest OK lub prawie OK?
    Jeśli zmienić -- to na 433 Mb/s i gigabitowopersekundowy ethernet...
    Ale do tego trzeba by zwiększyć szybkość dostępu u ISP -- mam 5 Mb/s
    czy 10 Mb/s -- może więcej nocami i w łikendy...

    > USB i bloutooth wychodzą na jaw znacznie łatwiej. Przykład
    > https://forums.macrumors.com/threads/mac-mini-2018-b
    luetooth-issues.2157086/

    Słuchawki BT też nie marudzą, o ile nie zmieniają się
    warunki zbyt dynDamicznie:
    - pojawienie się czy zniknięcie przeszkody pomiędzy
    słuchawkami i telefonem/tabletem/smartfonem/laptopem...
    - nagła zmiana odległości pomiędzy słuchawkami i resztą...

    W samochodzie mam problem z BT, ale poza BT. ;)
    Mikrofon jest daleko od ust... Z samą łącznością BT -- OK.

    -=-

    Ale wszystko kupuję tanio...
    Nie mam 5G. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 23. Data: 2020-05-16 22:39:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:r98iio$40u$1@gioia.aioe.org>
    user Poldek pisze tak:

> [...]
    > i istniejące słabości, czyli wzajemne zakłócanie się WiFi, USB i
    > bloutooth wychodzą na jaw znacznie łatwiej.

    Mam to samo aż zaczyna mnie irytować. Odległość 1m i mysz haczy.
    Powiązałem to z godziną kiedy wraca sąsiad z roboty i zapuszcza centrum
    kontroli lotów. Można zegarek ustawiać na 19:45. Klawiatura laguje
    potem wypluwa słowo. Lepiej nie używać delete.

    Poprzekładałem odbiorniki na front pc. Jak nie pomoże to przedłużacz
    usb kupię.

    --
    Piter

  • 24. Data: 2020-05-16 23:14:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > "Poldek" r98iio$40u$...@g...aioe.org

    > Ja kiedyś miałem/widziałem 300 sztuk WiFi 2.4 GHz.

    > Co to GSM 1G?

    NMT

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 25. Data: 2020-05-17 08:48:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja zacząłem korzystać z huba wbudowanego w monitor.
    Jeden kabel więcej, ale nadajnik myszy wifi wpięty w monitor nie laguje, mimo iż
    odległość zwiększyła się sporo.

    -----

  • 26. Data: 2020-05-21 11:53:16
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PiteR, 16 maj 2020 w
    news:XnsABBFDC5E2FAFFPanElektronik@127.0.0.1 napisałeś/aś:

> [...]
    > centrum kontroli lotów. Można zegarek ustawiać na 19:45. Klawiatura
    > laguje potem wypluwa słowo. Lepiej nie używać delete.

    he he, niezły numer