  • 1. Data: 2022-04-03 06:53:05
    Temat: żadnych 3cylindrowców
    Od: Peter <p...@g...pl>

    Jak mi jeszcze raz przyjdzie do głowy kupno jakiegoś 3cylindrowca to
    niech mnie ktoś mocno rąbnie w łeb

    -nowa corsa 3cylindry 100KM 2022

    a wsiadam do 12letniego punto 1.4 77KM i mi się jedzie lepiej niż w tym
    nowym francuskim gófnie

    tęsknię za zwykłym np 1.6 110KM

  • 2. Data: 2022-04-03 08:38:03
    Temat: Re: żadnych 3cylindrowców
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.04.2022 o 06:53, Peter pisze:
> [...]
    > niech mnie ktoś mocno rąbnie w łeb
    >
    > -nowa corsa 3cylindry 100KM 2022
    >
    > a wsiadam do 12letniego punto 1.4 77KM i mi się jedzie lepiej niż w

    Niby co takiego złego w trzech garach?  Mam dieselka 1,5 z trzema
    cuylindrami (90KM) i benzyniaka z czterema 1.6 (110KM). Jazda dieslem
    nieporównywalnie bardziej komfortowa, biorąc pod uwagę oczywiście
    silnik. Nie chodzi nawet o to że diesel ma turbinę, ale o ogólne
    użytkowanie.

  • 3. Data: 2022-04-03 09:05:27
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 3.04.2022 o 06:53, Peter napisał:

    > Jak mi jeszcze raz przyjdzie do głowy kupno jakiegoś 3cylindrowca to
    > niech mnie ktoś mocno rąbnie w łeb

    ??? ?????? ?????, powiadają nasze bratanki zza Buga.

  • 4. Data: 2022-04-03 15:20:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.04.2022 o 06:53, Peter pisze:
    > Jak mi jeszcze raz przyjdzie do głowy kupno jakiegoś 3cylindrowca to
    > niech mnie ktoś mocno rąbnie w łeb
    >
    > -nowa corsa 3cylindry 100KM 2022

    A to nie wiem, ale np. 1KR jeździ się ok. I mówię to jako posiadacz m.in. samochodu z
    v8 5.7.

  • 5. Data: 2022-04-03 15:36:58
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 03.04.2022 06:53, Peter wrote:
> [...]
    > niech mnie ktoś mocno rąbnie w łeb
    >
    > -nowa corsa 3cylindry 100KM 2022
    >
    > a wsiadam do 12letniego punto 1.4 77KM i mi się jedzie lepiej niż w tym

    Coś mnie ominęło - Corsa jest teraz francuska?

    > tęsknię za zwykłym np 1.6 110KM

    Tu zgoda - jeżdżę Kią CEE'D 1,6 127 KM i jest fajnie.

  • 6. Data: 2022-04-03 18:39:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-03-kwietnia-2022 o 15:36, Uncle Pete pisze:
    > Coś mnie ominęło - Corsa jest teraz francuska?

    A wiesz że ceny benzyny poszybowały i bo jest wojna?

  • 7. Data: 2022-04-03 21:10:40
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 03.04.2022 18:39, _Master_ wrote:

    > A wiesz że ceny benzyny poszybowały i bo jest wojna?

    A to jest jakoś związane z ceną benzyny i wojną?

  • 8. Data: 2022-04-04 08:09:06
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.04.2022 o 15:36, Uncle Pete pisze:
    > Coś mnie ominęło - Corsa jest teraz francuska?

    Poniekąd tak, od 2017.

    Marka Opel należy do PSA które działa razem z FCA tworząc Stellantis.

    Czyli chodzi o: Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles,
    Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot, Ram orraz
    Vauxhall

  • 9. Data: 2022-04-04 18:44:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 04.04.2022 08:09, m4rkiz wrote:

> [...]
    > Automobiles,
    > Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot,

    A, OK, nie wiedziałem. Doczytałem w międzyczasie, że obecna korsa jest
    na platformie PSA.

  • 10. Data: 2022-04-04 21:03:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Apr 2022 06:53:05 +0200, Peter wrote:
> [...]
    > niech mnie ktoś mocno rąbnie w łeb
    >
    > -nowa corsa 3cylindry 100KM 2022
    >
    > a wsiadam do 12letniego punto 1.4 77KM i mi się jedzie lepiej niż w tym

    Elektryka kup :-)

    Ale w czym problem w tej "gorszej jezdzie" ?

    J.