  • 1. Data: 2017-07-10 18:35:33
    Temat: zarobki w elektronice
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no ch... najwyżej się przypierdolą znowu,

    ile zarabia typowy elektronik?
    rozumiem, że raczej nikt się nie będzie chciał pochwalić,
    więc może chociaż rząd wielkości, podział widzę tak:
    - projektanci ideowi elektroniki
    - konstruktorzy elektroniki
    - pcb i mechanika
    - montaż (i montaż smd)
    - uruchomienie
    - serwis?
    jakie to są rzędy wielkości i jakie miasta?

    (oczywiście zapraszamy tych co się euro nie boją)

  • 2. Data: 2017-07-10 19:27:41
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    chujowy nick pisze tak:

    > no ch... najwyżej się przypierdolą znowu,
    >
    > ile zarabia typowy elektronik?
    > rozumiem, że raczej nikt się nie będzie chciał pochwalić,

    Ja się pochwalę ;) Zarabiałem w Polsce 2760 netto teraz zarabiam
    w Anglii min 7000zl. Trzymanie zarobków w tajemnicy to jakaś
    dziwna moda w PL, która bardzo służy pracodawcom.

    To bardzo zależy od miasta i firmy

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2017-07-10 19:35:03
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > - projektanci ideowi elektroniki
    > - konstruktorzy elektroniki
    > - pcb i mechanika
    > - montaż (i montaż smd)
    > - uruchomienie
    > - serwis?

    - programiści (czego?)

  • 4. Data: 2017-07-10 20:13:07
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    Żeby ktoś ciebie zatrudnił na stanowisku elektronika to musiałbyś się na
    tym znać. Sądząc po twoich pytaniach na grupie to nie masz o tym
    zielonego pojęcia. Pracodawca nie będzie łaskawie czekał na rozwiązanie
    problemu aż ci ktoś odpowie na grupie dlaczego oporniki się palą.

    A teraz dobra rada. Nie wiem czy i jakie leki bierzesz ale twoja
    schizofrenia jest bardzo widoczna w sposobie w jaki piszesz. Idź do
    lekarza żeby ci coś silniejszego przepisał zanim do ludzi wyjdziesz.

    No chyba że pytasz o zarobki w imieniu kolegi, który elektronikiem jest...
    Zarabiam rocznie 80kpln brutto ale nie jestem "typowym" elektronikiem bo
    szkoły w tym kierunku żadnej nie skończyłem.

  • 5. Data: 2017-07-10 20:24:03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/10/2017 7:27 PM, PiteR wrote:
    > Ja się pochwalę ;) Zarabiałem w Polsce 2760 netto teraz zarabiam
    > w Anglii min 7000zl.

    Łe, Panie, to wracać. Elektronik, taki może mniej od lutowania a
    bardziej od FPGA to tyle samo w PL.

  • 6. Data: 2017-07-10 20:27:24
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    amen!

  • 7. Data: 2017-07-10 20:32:40
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    mam dla ciebie cfelonko "regulaminu!!!" - niezłe nie?

  • 8. Data: 2017-07-10 20:41:48
    Temat: [OT] zarobki w elektronice - cfelonka
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ooo, mam wytyczną:
    - "nieopłacalne!!!"
    zapraszam do rozbudowy tej gałęzi mojego wątku...

  • 9. Data: 2017-07-10 20:49:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sebastian Biały pisze tak:

    > Łe, Panie, to wracać. Elektronik, taki może mniej od lutowania a
    > bardziej od FPGA to tyle samo w PL.

    A trzeba myśleć? Bo u mnie w pracy nie trzeba ;)

    Widzisz ident tak to działa jeśli zarobki są jawne.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2017-07-10 20:54:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/10/2017 8:49 PM, PiteR wrote:
    > A trzeba myśleć? Bo u mnie w pracy nie trzeba ;)

    Trzeba. Na tym polega cały fun :D

    > Widzisz ident tak to działa jeśli zarobki są jawne.

    E tam. glassdoor.com Mają całkiem pokaźny zbiór płac w korpo. W PL też.