  • Data: 2021-01-07 14:42:48
    Temat: zasilacz i obudowa nowe
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie
    Myślę o zmianie kompa i w tym momencie oznacza to przejście na Intela
    niestety.
    I-3 10100
    Do tego płyta główna Gigabyte B460M D3H Najtańsza co ma 4 gniazda RAM
    Czy lepiej brać wersję procka bez wbudowanej grafiki za 400zł i do tego
    jakaś karta do 200zł czy też taki z integrą za 500zł.
    16 Giga
    Obudowa i zasilacz: jaki będzie dobry?
    Zasilacz Chieftec GPE-700S 700W może być?
    Co do obudowy to nie wiem czym się różnią takie bezświatełkowe?
    Dodatkowe wiatraki są konieczne?

    Dysk 1 tera taki śmieszny wtykany bym wziął.

    Kto mi to może złożyć i za ile?
    Morele i kto jeszcze?

    grafę bym dokupił za rok gdzieś tak