  • 1. Data: 2010-02-28 20:16:08
    Temat: zerwanie leasingu
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam

    Co grozi za zerwanie umowy leasingu przed czasem?

  • 2. Data: 2010-02-28 20:17:26
    Temat: Re: zerwanie leasingu
    Od: to <t...@a...xyz>

    WW3 wrote:

    > Witam
    >
    > Co grozi za zerwanie umowy leasingu przed czasem?

    Przeczytaj tą umowę to się dowiesz.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-02-28 20:40:45
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    WW3 pisze:
    > Witam
    >
    > Co grozi za zerwanie umowy leasingu przed czasem?

    przeczytaj umowę.

    --
    Pozdr,
    W.

  • 4. Data: 2010-02-28 20:56:08
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    > przeczytaj umowę.

    Przeczytalbym gdybym mial. Nie mam. Chce wiedziec czy jak wezme samochod i po
    roku mi sie znudzi to czy moge go oddac tracac wplate wlasna i raty, czy cos
    jeszcze mi grozi?

  • 5. Data: 2010-02-28 21:16:45
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    WW3 pisze:

    > Przeczytalbym gdybym mial. Nie mam. Chce wiedziec czy jak wezme samochod i po
    > roku mi sie znudzi to czy moge go oddac tracac wplate wlasna i raty, czy cos
    > jeszcze mi grozi?

    Nie jesteśmy w stanie ocenić kto da Ci leasing i jakiej treści będzie
    umowa.

    Seco

  • 6. Data: 2010-02-28 21:51:38
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

> [...]
    > po
    > roku mi sie znudzi to czy moge go oddac tracac wplate wlasna i raty, czy

    1) w jakiej firmie chcesz dostać?
    2) co to znaczy - znudzi ci się?
    3) co się dzieje z pojazdem? oddajesz go leasingodawcy? czy sprzedajesz?
    4) można sprzedać leasing (inaczej odstąpić komuś)

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 7. Data: 2010-02-28 22:01:29
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    > 1) w jakiej firmie chcesz dostać?

    Jeszcze nie wiem, myslalem o EFL.

    > 2) co to znaczy - znudzi ci się?

    Normalnie, juz nie bede chcial nim jezdzic i placic.

    > 3) co się dzieje z pojazdem? oddajesz go leasingodawcy? czy sprzedajesz?

    Najlepiej chcialbym oddac.

    > 4) można sprzedać leasing (inaczej odstąpić komuś)

    Jak sie znajdzie ...

  • 8. Data: 2010-02-28 23:01:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    WW3 wrote:

    > Normalnie, juz nie bede chcial nim jezdzic i placic.

    W wiekszości przypadków możesz oddać, ale płacić
    musisz nadal. Chyba nie o tym myslałeś :-)

  • 9. Data: 2010-02-28 23:25:21
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-28 20:16:08 +0100, "WW3" <w...@o...pl> said:

    > Witam
    >
    > Co grozi za zerwanie umowy leasingu przed czasem?

    To, co będzie zapisane w umowie plus kc.
    Zapytaj firmę, która ewentualnie chciałaby z tobą podpisać umowę.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-03-01 08:35:14
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Co grozi za zerwanie umowy leasingu przed czasem?

    Nic nie grozi.
    Prawdopodobnie będziesz musiał zapłacić sumę pozostałych czynszy
    zdyskontowaną na moment zerwania umowy, pewnie jakieś opłaty karne,
    koszty monitów, windykacji itp.
    Powyższa suma zostanie pomniejszona o kwotę, jaką firma leasingowa
    otrzyma ze sprzedaży pojazdu.

    Na zdrowie ;-)
    P.