  • 1. Data: 2010-02-28 15:56:49
    Temat: Peugeot 406 1.9TD problem z immobilizerem?
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    Witam od pewnego czasu mam problemy z immobilizerem ( klapka na której
    wstukuje się kod), mianowicie po włożeniu i przekręceniu kluczyka nie
    zaświecała się kontrolka podgrzewania świec żarowych, a na klapce świecą się
    obydwie kontrolki, zarówno zielona jak i czerwona, wówczas też nie da się
    wpisywa kodu.Wydaje mi się , że przyczyna właśnie leży po stronie
    immobilizera bo wszystko dzieje się to losowo. Kiedy w końcu zadziałało i
    odpalałem auto to np w czasie jazdy też się coś działo np zgasł mi silnik,
    nie mogłem nic zrobi i po kilku minutach znów działało aż do dziś kiedy na
    skrzyżowaniu znów zaczął szwankowac, zgasł, po paru minutach znów
    immobilizer zadzaiałał, przejechałem kilkadziesiąt metrów i znów coś się
    dzieje, ale tym razem już nie zadziałał i zadzewoniłem po kolege , żeby mnie
    sholował, dodam tylko, że czasem słycha przy tych objawach również jakieś
    dziwne budzenie , pierdzenie, po stronie pasażera pod osłoną (bezpieczników,
    przekaźników?)
    W związku z tym, mam pytanie, czy jesli to jest wina immobilizera to czy da
    się go jakoś wogóle odłączyc?
    Peugeot 406 1.9 TD 1997 rok

  • 2. Data: 2010-02-28 15:58:59
    Temat: Re: Peugeot 406 1.9TD problem z immobilizerem?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    R2 pisze:

    > W związku z tym, mam pytanie, czy jesli to jest wina immobilizera to czy
    > da się go jakoś wogóle odłączyc?
    > Peugeot 406 1.9 TD 1997 rok

    W 406 często "kruszyły" się kabelki idące do immo w schowku.
    Odłączyć się da, skorzytaj z usługi jakegoś magika w tej materii.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2010-02-28 16:01:57
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > W 406 często "kruszyły" się kabelki idące do immo w schowku.
    > Odłączyć się da, skorzytaj z usługi jakegoś magika w tej materii.

    masz na myśli kabelki idące do immobilizera do tej klapki?

  • 4. Data: 2010-02-28 16:02:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    R2 pisze:

    > masz na myśli kabelki idące do immobilizera do tej klapki?

    Tak. Lubia sie "wypracowac" w tym miejscu.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 5. Data: 2010-02-28 16:05:53
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "DoQ" wrote
    > Tak. Lubia sie "wypracowac" w tym miejscu.

    Dzięki za hint.
    Pozdrawiam
    Artur

  • 6. Data: 2010-02-28 17:07:01
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 14:56:49 -0000, R2 napisał(a):

    > W związku z tym, mam pytanie, czy jesli to jest wina immobilizera to czy da
    > się go jakoś wogóle odłączyc?
    > Peugeot 406 1.9 TD 1997 rok

    W bliźniaczych Citroenach immobilizer z klawiaturą odłącza się następująco:

    1. włączyć zapłon
    2. wstukać kod
    3. uruchomić silnik
    4. odłączyć wiązkę kabli przy klawiaturze

    Po tej operacji immo pozostaje nieaktywny - samochód odpala jakby nigdy go
    nie było. Ale uwaga - podłączenie klawiatury nawet po kilku latach znów
    aktywuje immo i nie uda się już odpalić auta bez znajomości kodu.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek