  • 1. Data: 2010-02-28 14:07:31
    Temat: Gdzie warto się ubezpieczyć - Hestia vs AXA (OC+AC) ?
    Od: Adamm <a...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich,

    mam pytanie o to gdzie lepiej się ubezpieczyć? Nie chodzi mi tu o
    składkę, bo to już mam wyliczone, ale chodzi mi o ewentualne problemy
    z odszkodowaniem. Wiem, że u każdego ubezpieczyciela można znaleźć
    osoby, które miały problemy z odszkodowaniem, ale może któryś z
    wymienionych odstaje na plus, czy też na minus od drugiego? PS. jeśli
    chodzi o składkę, to tańszą aktualnie mam wyliczoną w Hestii, a na
    dzień dzisiejszy jestem ubezpieczony w AXA. Różnica nie jest
    kolosalna, więc ewentualne opinie na temat "problemowości" mogą pomóc
    w wyborze.

    Dzięki za wszelkie opinie i pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2010-02-28 14:40:29
    Temat: Re: Gdzie warto się ubezpieczyć - Hestia vs AXA (OC+AC) ?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Adamm" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]

    Szwagier aktualnie ma problemy z wypłatą odszkodowania z polisy _AC_ w
    AXA.Zaniżają wartość i próbują działać sprzecznie z zapisami zawartymi w
    OWU.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-02-28 17:03:44
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Jackare pisze:
> [...]
    >

    > Szwagier aktualnie ma problemy z wypłatą odszkodowania z polisy _AC_ w
    > AXA.Zaniżają wartość i próbują działać sprzecznie z zapisami zawartymi w
    w pracy mamy w hestii

    stłuczka szefa z jego winy,
    naprawa sprawna, bezgotówkowa

    ja polecam wynegocjowac sobie auto zastępcze w ramach AC na kilka dni

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2010-02-28 18:23:39
    Od: "Biggie" <b...@...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ja polecam wynegocjowac sobie auto zastępcze w ramach AC na kilka dni

    Nie trzeba nic negocjować, auto zastępcze jest w ramach assistance.
    Jednakże trzeba przepytać dokładnie agenta przy ewentualnym zawieraniu umowy, bo
    najtańszy wariant chyba auta zastepczego nie oferuje.

    pzdr

    Biggie

    ps. niedawno likwidowałem szkodę - bezgotówkowo i bezproblemowo, a naprawy
    dokonywało ASO.

  • 5. Data: 2010-02-28 23:40:10
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Użytkownik Adamm napisał:
> [...]
    > dzień dzisiejszy jestem ubezpieczony w AXA. Różnica nie jest
    > kolosalna, więc ewentualne opinie na temat "problemowości" mogą pomóc

    Dwa razy likwidowałem szkodę AC w Hestii - szybko, sprawnie, bez żadnych
    problemów.

    Piotrek