  • 1. Data: 2019-12-17 08:05:26
    Temat: złodziejski numer 92521
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    Mają ponoć prowadzić a to książkę telefoniczną, a to bazę danych o
    osobach, udzielających się tu-i-ówdzie. Opłata niby groszowa, ale zaraz
    mi wyskoczyło:
    - "Wykorzystałeś juz 80% swojego limitu na uslugi premium rate" że jak?

    A dane uzyskane są zerowe, null, nic-a-nic!

    Uwaga: ten numer (92521) jest wykorzystywany do SMS-owych "płatności"
    przez kilka witryn. Unikać pisania pod niego, czegokolwiek!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 2. Data: 2019-12-17 16:33:29
    Temat: Re: złodziejski numer 92521
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-17 o 08:05, jaNus pisze:
    > Uwaga: ten numer (92521)

    Ile Ty masz lat stażu w internetach? :-)
    To co oferowali to masz darmo i więcej samemu wpisując numer w wyszukiwarkę.

    "Usługa umożliwia sprawdzenie do kogo należy dany numer telefonu. Cena 1
    sprawdzenie to tylko 31 gr. Wysyłając sms otrzymasz kod który pozwala na
    dokonanie 100 sprawdzeń. Cena sms to 30,75 zł z vat. Kod nie traci ważności.

    Odpowiedz

    nieprawda, nie dostajesz informacji co to za numer i do kogo należy ale
    wykaz ile razy ten numer pojawił się na różnych stronach internetowych,
    a to akurat mało przydatne"

    Gdyby była apka, która w momencie jak pojawia się połączenie podpowiada
    co to za numer."

    Robert

  • 3. Data: 2019-12-17 20:27:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Wańkowski" 5df8f549$0$17351$6...@n...neostrada.pl

    > Gdyby była apka, która w momencie jak pojawia
    > się połączenie podpowiada co to za numer."

    Takich apek jest dużo, niektóre nawet są pomocne.
    [ale niestety żadna nie pracuje bez sprawnego
    telefonu -- coś z tym trzeba uczynić... taki
    technologiczny postęp dookoła a każda apka domaga
    się obecności telefonu -- jak przed wielu laty...]

    Używałem czegoś takiego:

    https://www.dobreprogramy.pl/Odebrac-telefon,Program
    ,Android,84104.html

    z dobrym skutkiem przez wiele lat.