  • 171. Data: 2016-04-07 18:03:04
    Temat: Re: skrzyżowanie.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.04.2016 07:44, Ignacy wrote:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i dlatego musiałeś dopisać te miejsca których nie obejmuje
    > ta definicja, a ja nie musiałem, bo pojęcie z słownika
    > jest ogólniejsze.

    A definicja lierunku w fizyce jest jeszcze inna. Po to jest napisane w
    PoRD, co to jest skrzyżowanie a co nim nie jest, żeby nie było
    wątpliwości. I ta definicja obowiązuje, nawet jeśli słownikowa jest
    inna. Słownikowa obowiązywałaby gdyby nie było ustawowej.

    > Tam była mowa o jeździe po łuku drogi i tego dotyczył wniosek.

    NIe - napisałeś wyraźnie, że nie da się zmienić kierunku jazdy poza
    skrzyżowaniem. Owszem da się, a ty niepotrzebue bronisz przegranej tezy.

    Shrek

  • 172. Data: 2016-04-07 18:04:27
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.04.2016 09:02, sirapacz wrote:

> [...]
    -520+S%C5%82omczyn/@52.064235,21.1524646,3a,60y,138.
    83h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZiYApiefF5aZ1EktZ5XKmg!2
    e0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x47192913557ec54d:0x294
    e2fb0ee2c5a25

    > nawet jak pasy na drodze są i prowadzą zgodnie z kierunkiem
    > pierwszeństwa a ten z podporządkowanej ma znak ustąp pierwszeństwa oraz
    > linię zatrzymania?

    Nie wiem. NIe widziałem tego skrzyżowania o którym piszesz. Należy migać
    tak, żeby inni zrozumieli co masz na myśli. Koniec.

    Shrek

  • 173. Data: 2016-04-07 18:05:40
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy KTO MOŻE WYDAĆ OFICJALNĄ INTERPRETACJĘ?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.04.2016 09:08, sirapacz wrote:

    > napisalem wczesniej o egzaminowaniu - przepis musi byc jednoznaczny aby
    > np 5 dowolnych osob w identyczny sposob go zinterpretowało

    No to zaproponuj takie sformułowanie, a gwarantuje, ci że jak nie ja, to
    ktoś inny znajdzie skrzyżowanie, które do niego nie pasuje;)

    Shrek

  • 174. Data: 2016-04-07 18:24:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.04.2016 09:06, sirapacz wrote:

    > wszystko pięknie. ale wyobraź sobie teraz egzamin na prawko w tym
    > miejscu. nikogo nie będzie obchodzić czy migasz dla siebie, innych czy
    > egzaminatora.

    No wyobrażam sobie - zapewne jeśli takie miejsce jest w zasięgu WORDu to
    nawet jak ci instruktor wcześniej nie powie, to będzie w dziesiątkach
    tematów na internetach, albo w dyskusjach prze salą egzamiancyjną czy w
    kolejce przed placem.

    > dlatego wlasnie pisalem o interpretacji bo nie moze byc tak ze przepis
    > np. nakaz skrętu w lewo oznacza "nakaz skrętu w lewo, lub w prawo"

    Z tym miganiem (czy nawet miganiem na rondach) to mały problem - dowiesz
    się jak jest "lokalnie" i po problemie. Naprawdę o wiele głupszych
    rzeczy na egzaminach wymagają:P

    A co do jednoznaczności przepisów. Gdyby się dało wszystko jednoznacznie
    zawrzeć w przepisach, to po nie byłoby prawników i sądów:P

    Shrke

  • 175. Data: 2016-04-07 19:10:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie wiem. NIe widziałem tego skrzyżowania o którym piszesz. Należy migać
    > tak, żeby inni zrozumieli co masz na myśli. Koniec.
    widziales - podawalem w linkach
    eot:)

  • 176. Data: 2016-04-07 19:11:57
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No to zaproponuj takie sformułowanie, a gwarantuje, ci że jak nie ja, to
    > ktoś inny znajdzie skrzyżowanie, które do niego nie pasuje;)
    nie bede kozaczył:) domyślam się, że tak by się stało

  • 177. Data: 2016-04-07 19:24:43
    Od: "Ignacy" <k...@q...wa>

> [...]
    > wątpliwości. I ta definicja obowiązuje, nawet jeśli słownikowa jest inna.
    > Słownikowa obowiązywałaby gdyby nie było ustawowej.

    Obowiązuje i jedno znaczenie, i drugie, czyli słownikowe, i z PoRD.
    Ja używam znaczenia słownikowego, bo jest ogólniejsze
    i wygodniejsze w omawianej sytuacji.

    > NIe - napisałeś wyraźnie, że nie da się zmienić kierunku jazdy poza
    > skrzyżowaniem. Owszem da się, a ty niepotrzebue bronisz przegranej tezy.
    >
    > Shrek

    Nie wiem co masz na myśli. "skrzyżowanie" to znaczy moje ? czy twoje ?
    Najpierw trzeba ustalić które znaczenie skrzyżowania używamy,
    czy wg słownika, czy wg PoRD ?

  • 178. Data: 2016-04-07 21:40:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.04.2016 19:24, Ignacy wrote:

    > Obowiązuje i jedno znaczenie, i drugie, czyli słownikowe, i z PoRD.

    Nie - w zakresie PoDR obowiązuje to z PoRD. Koniec tematu.

    > Ja używam znaczenia słownikowego, bo jest ogólniejsze
    > i wygodniejsze w omawianej sytuacji.

    Tu używasz słownikowego, bo palnąłeś bzdurę powołując się na PoRD i
    teraz zamiast się przyznać (każdemu się może zdarzyć, mi również się
    przytrafiało) to rżniesz głupa.

    > Nie wiem co masz na myśli. "skrzyżowanie" to znaczy moje ? czy twoje ?
    > Najpierw trzeba ustalić które znaczenie skrzyżowania używamy,
    > czy wg słownika, czy wg PoRD ?

    Powołując się na ustawę PoRD już to ustaliłeś - nie rób Pewexu.

    Shrek

  • 179. Data: 2016-04-08 16:16:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.04.2016 19:11, sirapacz wrote:

    > nie bede kozaczył:) domyślam się, że tak by się stało

    Sam widzisz. Jest dobrze sformułowane - wiele lepiej, zeby nie miało
    rozmiaru kartki A4 się nie da.

    Shrek

  • 180. Data: 2016-04-17 23:32:24
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie do kogoś bardziej kumatego.... jadąc drogą z pierwszeństwem
    > jak na znaku włączać należy kierunkowskaz czy nie?

    Prosta odpowiedź. Tak. Brak kierunkowskazu sugeruje jazdę prosto. Przy
    znakach nakazu jazdy również włączać. Zmiana kierunku jazdy. Niestety
    większość inteligentna inaczej nie włącza.

    neelix