  • 1. Data: 2011-12-26 18:29:30
    Temat: +002
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Taki numer wyświetlił mi się na wyświetlaczu. Co to za numer?

  • 2. Data: 2011-12-26 19:58:42
    Temat: Re: +002
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-26 18:29:30 +0000, "E52owner" <e...@n...com> said:

    > Taki numer wyświetlił mi się na wyświetlaczu. Co to za numer?

    James Bond miał numer większy o 5...

    pb, nmsp

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-12-26 21:19:52
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > James Bond miał numer większy o 5...

    Za drugim razem udało mi się odebrać, to znajoma dzwoniła z jakiegoś
    zagranicznego voipa.
    Mam ustawioną blokadę dla połączeń bez prezentacji, czy możliwe że
    wklejają się takie przypadkowe śmieci żeby połączenie przeszło?

  • 4. Data: 2011-12-26 23:21:32
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:

    > James Bond miał numer większy o 5...
    >
    > pb, nmsp

    Ale bez plusa :-).

    Przemek

  • 5. Data: 2011-12-27 15:13:14
    Od: administrator localhosta <a...@l...www>

    W dniu 26-12-2011 22:19, E52owner pisze:
> [...]
    > Mam ustawioną blokadę dla połączeń bez prezentacji, czy możliwe że
    > wklejają się takie przypadkowe śmieci żeby połączenie przeszło?

    jak widac na zalaczonym - mozliwe.

  • 6. Data: 2011-12-27 16:36:55
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Gru, 22:19, "E52owner" pisze...
> [...]
    > Mam ustawioną blokadę dla połączeń bez prezentacji, czy możliwe że
    > wklejają się takie przypadkowe śmieci żeby połączenie przeszło?

    Oczywiście, że możliwe, ale one wcale nie są "takie przypadkowe" ;)

    Ircys

  • 7. Data: 2011-12-27 21:40:30
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Taki numer wyświetlił mi się na wyświetlaczu. Co to za numer?

    do mnie dodzwonil sie przez firewalla 000, po odebraniu cisza
    czyli acr sie przezyl, trzeba bedzie wdrozyc aplikacje z biala lista