  • 11. Data: 2013-11-14 20:13:53
    Temat: Re: 00800 z Polski
    Od: Duke <c...@m...com>

    W dniu 12.11.2013, 12:47, a...@p...pl pisze:

    > jak dzwonic na miedzynarodowe 800.....aby bylo to rzeczywiscie
    > bezplatne?

    Z abonamentowego Play-a jest bezpłatnie. Sprawdzone osobiście z użyciem
    numeru pomocy technicznej Apple.

  • 12. Data: 2013-11-14 22:13:24
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2013-11-14 20:13, Użytkownik Duke napisał:

    > Z abonamentowego Play-a jest bezpłatnie. Sprawdzone osobiście z użyciem
    > numeru pomocy technicznej Apple.

    Poważnie? Szok!

    A na forum telepolis ktoś kiedyś pisał AFAIR, że 00800 z gluta (choć nie
    wiem prepaid czy abo) kosztuje 4 PLN z taktem 30/30 (a 5,32 z dziewicy).
    Dlaczego? Jest to numer międzynarodowy, ale nie jest to
    wietnamski/chiński/etc. z ichniej promocji za 0,29, nie jest to nr
    europejski za 2 PLN ani satelitarny za 10 PLN. Wniosek - to reszta
    świata za 4 PLN :-P.

    Przemek

  • 13. Data: 2013-11-16 14:58:39
    Od: Duke <c...@m...com>

    W dniu 14.11.2013, 22:13, Przemysław Kowalik pisze:

    > A na forum telepolis ktoś kiedyś pisał AFAIR, że 00800 z gluta (choć nie
    > wiem prepaid czy abo) kosztuje 4 PLN z taktem 30/30 (a 5,32 z dziewicy).

    Owszem, tak było. Ale się zmieniło. Można o tym poczytać na firmowym
    forum Play-a.

  • 14. Data: 2013-11-16 20:30:20
    Od: a...@p...pl

    On 14 Nov 2013 05:24:47 GMT, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

    >"Międzynarodowe 800" i po prostu "800", to dwie różnie rzeczy. W tym
    >pierwszym przypadku "800" jest jak gdyby kodem kraju, wybiera się to
    >np. przez 00-800... lub +800... W Ameryce, to się w ogóle o istnieniu
    >czegoś takiego ludziom nie mówi, bo i po co. Ale np. w Europie jest
    >używane.

    no to jak taki Amerykanin (np. Niemiec mieszkajacy w USA) ma zadzwonic
    np. na 00800 podawane na niemieckich stronach www i dodzwonic sie np.
    na infolinie?

    --
    ThinkXtra

  • 15. Data: 2013-11-16 20:42:37
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 16 Nov 2013 14:58:39 +0100, Duke <c...@m...com> wrote:

    >Owszem, tak było. Ale się zmieniło. Można o tym poczytać na firmowym
    >forum Play-a.

    ja bym nie ryzykowal z zadnej komorki aby pozniej sie nie zdziwic.

    --
    ThinkXtra

  • 16. Data: 2013-11-16 20:46:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    a...@p...pl napisał:

    > no to jak taki Amerykanin (np. Niemiec mieszkajacy w USA) ma zadzwonic
    > np. na 00800 podawane na niemieckich stronach www i dodzwonic sie np.
    > na infolinie?

    Może po prostu wybiera 00800... i się łączy? Nie twierdzę, że w USA mają
    w tym względzie BMT, tylko że raczej się tego nie używa, więc i świadomości
    w narodzie brak. To duży kraj, samoobsługowy niejako.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2013-11-16 21:18:33
    Od: i...@p...pl

    W dniu sobota, 16 listopada 2013 20:46:09 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Może po prostu wybiera 00800... i się łączy? Nie twierdzę, że w USA mają
    >
    > w tym względzie BMT, tylko że raczej się tego nie używa, więc i świadomości
    >
    > w narodzie brak. To duży kraj, samoobsługowy niejako.

    Ależ skądże, infolinia 00800 jest bardzo popularna w Ameryce.
    Skąd takie niusy o nieużywaniu jej?

    Ircys

  • 18. Data: 2013-11-16 21:27:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    i...@p...pl napisał:

    > Ależ skądże, infolinia 00800 jest bardzo popularna w Ameryce.
    > Skąd takie niusy o nieużywaniu jej?

    Kol. A.L. mieszka w USA od 30 lat, a nie do końca był świadom jej istnienia.
    Z tym "bardzo popularna", to ja bym był bardzo ostrożny. Działa, bo działa,
    ale po co właściwie ktoś miałby tam wykręcać takie numery?

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2013-11-16 21:42:54
    Od: i...@p...pl

    W dniu sobota, 16 listopada 2013 21:27:24 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Kol. A.L. mieszka w USA od 30 lat, a nie do końca był świadom jej istnienia.
    >
    > Z tym "bardzo popularna", to ja bym był bardzo ostrożny. Działa, bo działa,
    >
    > ale po co właściwie ktoś miałby tam wykręcać takie numery?

    Infolinia 00800 jest nie po to aby było free (free jest tylko dodatkiem)
    cały sens tej infolinii to dodzwonienie się do właściwej firmy.
    Takie infolinie stosują firmy np. Siemens. Infolinia działa całą dobę
    i w czasie gdy dzień jest w Azji to rozmowa przekierowana jest na tamten
    odział, gdy dzień wstaje w Europie to na tamten i tak dalej.
    I człowieczek który chce się dodzwonić do tej firmy z Ameryki, Europy
    i innych części świata nie patrzy na numer lokalny tylko "kręci" infolinię.

    Nie umiem wytłumaczyć dlaczego kolega AL żyje już 30 lat w nieświadomości
    oczywistości.

    Ircys

  • 20. Data: 2013-11-16 21:48:11
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Czy aby w Stanach nie wybiera się obowiązkowo numeru kierunkowego "ich" kraju czyli
    "1" przed właściwym kierunkowym?
    Przykładowo 1-321-7654321 ?