  • 1. Data: 2013-11-07 13:59:30
    Temat: Zrzucanie/rejestrowanie CID ?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Zastanawiam się, czy i jak zrzucać (na papier, do komputera) listę rozmów
    przychodzących, bez inwestycji w kolejne urzadzenie
    (rejestrator)?
    Przykładowo mam Verisa z pamięcią 120 ostatnich rozmów przychodzących (to chyba
    rekord!), no ale jak to zapisać?
    Długopisem?
    Podobnie z jakimś Panasłoikiem.
    Przy czym genialnie zapisywał w pamięci i drukował pełną listę rozmów przychodzących
    (w tym inteligentnie powiązane z książką
    telefoniczną) faks (a właściwie urządzenie wielofunkcyjne) Panasonic serii KX-MB771.
    No ale stawiać kolejne wielkie urządzenie tylko
    w celu zapisywania wywołań Caller ID - bez sensu (stoi już inny jeszcze większy faks,
    przy czym chyba w ogóle nie ma CID), choć
    jeśli ktoś ma miejsce i prąd to polecam.

  • 2. Data: 2013-11-07 20:35:06
    Temat: Re: Zrzucanie/rejestrowanie CID ?
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Thu, 7 Nov 2013 13:59:30 +0100
    " 666" <j...@g...pl> wrote:

    > Zastanawiam si_, czy i jak zrzuca_

    A ja sie zastanawiam czy zaczniesz wreszcie pisać z prawidłowym kodowaniem i
    prawidłowo cytować.
    Minęło lekko 10 lat odkąd zacząłeś trolować (więcej!) i czas jakby się zatrzymał,
    nawet fakt że Twój dostawca to Supermedia (ale chyba już nie dialup co?) zdaje się to
    potwierdzać.

    P.

  • 3. Data: 2013-11-08 07:44:06
    Od: i...@p...pl

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 13:59:30 UTC+1 użytkownik 666 napisał:
> [...]
    >
    > (rejestrator)?
    >
    > Przykładowo mam Verisa z pamięcią 120 ostatnich rozmów przychodzących (to chyba

    Tak, ale można tez zastosować ołówek HB

    Ircys

  • 4. Data: 2013-11-18 18:49:25
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No cóż, wyglada na to, że poza trudną próbą ściagnięcia danych z własnego aparatu
    stacjonarnego (jesli nie odnajdziemy jakiegoś
    złącza na płycie głównej aparatu) jest kilka metod:
    a) specjalizowany rejestrator-przystawka CID, która umożliwa późniejsze połączenie z
    komputerem (ale wcale nie łatwo znaleźć
    przystawke z wyjściem, np. usb czy innym);
    b) telefaks, który rejestruje wszystkie połączenia przychodzące nie tylko telefaksowe
    ale i czysto telefoniczne, i co jakiś czas
    automatycznie wydrukowuje całą listę (takim telefaksem jest na pewno Panasonic 773PD,
    w razie potrzeby listę można wrzuciś na OCR;
    c) specjalizowany rejestrator rozmów ("magnetofon" analogowy lub cyfrowy) wyposażony
    w Caller ID, który nagrywa te dane analogowo
    lub cyfrowo;
    d) przekierowanie połączeń przychodzących na inny numer, gdzie łatwiej możemy zapisać
    numery wyołujace (zwykle na telefon
    komkórkowy, ale też nie każdy daje taką mozliwość), być może VoIP daje tu lepsze
    możliwości;
    e) telefoniczny modem komputerowy zewnętrzny (przykładowo jakiś USRobotisc)
    ewentualnie wewnętrzny.
    f) centralka z rejestracją połączeń przychodząch.

    Uff, całkiem sporo ;-))

    Swoją drogą zupełnie nie rozumiem, dlaczego nie możemy od własnego operatora uzyskać
    listy połączeń przychodzących - ale to jakby
    osobny temat.

    W ogóle przez "tajemnicę telekomunikacyjną" i "ochronę danych osobowych" porobiło się
    dziwnie, bo jeszcze kilka lat temu dzwoniło
    się do biura numerów, podawało numer i otrzymywało dane abonenta, nawet osoby
    fizycznej, z nazwą ulicy i numerem domu (numeru
    mieszkania to IMHO nigdy nie podawali, bo w spisach abonentów nr mieszkania nie
    było). Później z roku na rok informacja krajowa była
    coraz skromniejsza. I szczęka mi opadła, jak kilka lat temu szukając znajomego w
    europejskim kraju znając jego tamtejszy numer
    telefonu otrzymałem pełną informację adresową tak, że udało się wysłać list, który
    normalnie doszedł (nie mogłem po prostu od niego
    się telefonicznie dowiedzieć o adres, bo wynajmował mieszkanie w innym mieście z
    uwagi na pracę, a swoje trzymał puste). OIDP
    szukałem przez informację międzynarodową tepsy, gdzie tepsiana sympatyczna pani ze
    swojego drugiego służbowgo telefonu czyniła
    ustalenia telefoniczne (co było słychać) ze swoją odpowiedniczką w tamtym kraju.

    PS. Przylatuje Kerry do Polski. Wita go Tusk: "Hello John, co u mnie słuchać?"

    -----