  • 11. Data: 2009-06-01 07:12:43
    Temat: Re: 0800 w komorkach
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Skorupa ni au koto ha itsumo tanosii

    > W Erze nie przechodzą te numery ;/. Niestety po wybraniu od razu
    > rozłącza ;/
    W Playu też. Za to w Orange z zablokowanymi wychodzącymi bez problemu.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 12. Data: 2009-06-01 07:56:52
    Od: "duplo" <p...@9...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:gvu3bs$1f2$1@mx1.internetia.pl...

    > W Erze nie przechodzą te numery ;/. Niestety po wybraniu od razu
    > rozłącza ;/

    To do tyłka... Kolejny powód do niezmieniania sieci :(

  • 13. Data: 2009-06-02 10:56:55
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik ALEX Przekliniak napisał:
    > Skorupa ni au koto ha itsumo tanosii

    > W Playu też. Za to w Orange z zablokowanymi wychodzącymi bez
    > problemu.
    Bo, jak to ktoś kiedyś zauważył, w Orange tak naprawdę nie ma blokady
    wychodzących, tylko co najwyżej puste konto. Konto może być puste bo
    kasa na koncie wyekspirowała (została ukradziona, jak kto woli) lub
    została wydzwoniona. Można wtedy naturalnie przez jakiś czas odbierać
    (nie w roamingu) ale i dzwonić na wszelkie numery bezpłatne
    (automatyczny BOK, poczta, 800 i co tam jeszcze).

    Przemek

  • 14. Data: 2009-06-03 21:50:36
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ze Sferii działa.
    Natomiast nie wiem, czy będzie za darmo ;-)
    JaC

    -----