  • 11. Data: 2010-04-23 20:18:35
    Temat: Re: 1% podatku - muzeum moto ?
    Od: Michał <m...@o...pl>

    W dniu 2010-04-22 22:42, Adam Franik pisze:
    > Witam.
    >
    > Chetnie przekazałbym mój 1% na coś związanego z motoryzacją. Jakieś muzeum
    > albo coś w tym rodzaju. Macie jakieś pomysły? Sprawa dosyć pilna, bo muszę
    > w końcu oddać tego PIT-a ;)

    Polecam przekazać w dobre ręce:

    http://www.kontestacja.com/?page=1procent

    Jakbyśmy mieli normalny rząd każdego kto ma garaż byłoby stać na zabytek
    :(((((

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-04-23 21:12:59
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Adam Franik" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > albo coś w tym rodzaju. Macie jakieś pomysły? Sprawa dosyć pilna, bo muszę

    Muszę zawory w Ferrarce wyregulować, chętnie przyjmę ;)

  • 13. Data: 2010-04-23 21:19:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Przemek V pisze:
    > Użytkownik "Adam Franik" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Muszę zawory w Ferrarce wyregulować, chętnie przyjmę ;)

    Ale na cholerę Tobie jego PIT do regulacji zaworów? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-04-23 22:40:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Apr 2010 21:19:31 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >Ale na cholerę Tobie jego PIT do regulacji zaworów? ;)

    Ma wymagane 0.2 mm :)

    J.

  • 15. Data: 2010-04-25 11:42:16
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 20:18:35 +0200, Michał napisał(a):

    > Polecam przekazać w dobre ręce:
    >
    > http://www.kontestacja.com/?page=1procent

    No, dobra, a co to ma wspolnego z samochodami? Bo jak na razie 50%
    odpowiedzi w wątku jest nie na temat.

    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 16. Data: 2010-04-25 11:43:18
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 21:12:59 +0200, Przemek V napisał(a):

    > Muszę zawory w Ferrarce wyregulować, chętnie przyjmę ;)

    hmmm :)
    Mam wrazenie, że gdyby moj 1% podatku starczał na regulację zaworów w
    ferrarce, to sam mógłbym nią jeździć ;)
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 17. Data: 2010-04-25 11:49:33
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 25 Apr 2010 11:42:16 +0200, Adam Franik napisał(a):

    > No, dobra, a co to ma wspolnego z samochodami? Bo jak na razie 50%
    > odpowiedzi w wątku jest nie na temat.

    Wiesz, taki odruch, że pojawia się szansa na pozyskanie pieniędzy, to się
    kombinuje, żeby je zdobyć...

    Żeby nie było - sam przez parę sekund myślałem, żeby zaproponować "moją"
    OPP, ale się w porę opamiętałem ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 18. Data: 2010-04-26 06:45:05
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Adam Franik napisał:

    > hmmm :)
    > Mam wrazenie, że gdyby moj 1% podatku starczał na regulację zaworów w
    > ferrarce, to sam mógłbym nią jeździć ;)
    Adam to jest niemozliwe, poniewaz Ferrari jest wloskie a Ty tylko
    niemieckie auta kochasz - chyba, ze nie daj Bog szmelcwagen kupi Ferrari
    :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 19. Data: 2010-04-26 16:12:46
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 06:45:05 +0200, Gabriel'Varius' napisał(a):

    > Adam to jest niemozliwe, poniewaz Ferrari jest wloskie a Ty tylko
    > niemieckie auta kochasz - chyba, ze nie daj Bog szmelcwagen kupi Ferrari
    > :-)
    > pozdrawiam

    Kłamiesz! Udowodnij! :P

    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 20. Data: 2010-04-27 06:21:21
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Kłamiesz! Udowodnij! :P
    W kwesti, ze kochasz niemieckie, czy ze ferrari jest wloskie? :-)
    pozdarwiam

    Oskar Wilde