  • 1. Data: 2010-04-22 22:42:32
    Temat: 1% podatku - muzeum moto ?
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Witam.

    Chetnie przekazałbym mój 1% na coś związanego z motoryzacją. Jakieś muzeum
    albo coś w tym rodzaju. Macie jakieś pomysły? Sprawa dosyć pilna, bo muszę
    w końcu oddać tego PIT-a ;)
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 2. Data: 2010-04-22 22:55:20
    Temat: Re: 1% podatku - muzeum moto ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Adam Franik pisze:
> [...]
    > albo coś w tym rodzaju. Macie jakieś pomysły? Sprawa dosyć pilna, bo muszę

    Przekaż lepiej na jakieś dzieciaki.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-04-23 09:18:03
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Chetnie przekazałbym mój 1% na coś związanego z motoryzacją.

    Proszę bardzo, foka (tak się tu nazywa pewien model forda - więc związek
    z motoryzacją jest) potrzebuje pomocy:
    http://www.wwfpl.panda.org/mozesz_pomoc/przekaz_1pro
    cent/

    zdrówko
    P.

  • 4. Data: 2010-04-23 11:50:18
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Adam Franik rzecze:

    > Chetnie przekazałbym mój 1% na coś związanego z motoryzacją. Jakieś muzeum
    > albo coś w tym rodzaju. Macie jakieś pomysły? Sprawa dosyć pilna, bo muszę
    > w końcu oddać tego PIT-a ;)

    http://opp.ms.gov.pl/Nazwa.aspx?rodzaj=OPP
    - szukać cierpliwie (niestety nie ma po "słowach kluczowych".

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2010-04-23 11:53:04
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-04-22 22:42, Adam Franik pisze:
> [...]
    > albo coś w tym rodzaju. Macie jakieś pomysły? Sprawa dosyć pilna, bo muszę

    Motocykle moga byc?
    http://www.muzeumtechniki.pl/index.php?option=com_co
    ntent&task=view&id=85&Itemid=62
    http://www.muzeumtechniki.pl/index.php?option=com_co
    ntent&task=view&id=77

    ale moze lepiej na jakies dzieciaki?

  • 6. Data: 2010-04-23 16:01:18
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Franik" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > albo coś w tym rodzaju. Macie jakieś pomysły? Sprawa dosyć pilna, bo muszę

    na muzeum?

    to możesz na moj garaz;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] LYBRA 2.4 JTD

  • 7. Data: 2010-04-23 16:21:45
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 11:53:04 +0200, spammtrapp napisał(a):

    > Motocykle moga byc?
    > http://www.muzeumtechniki.pl/index.php?option=com_co
    ntent&task=view&id=85&Itemid=62
    > http://www.muzeumtechniki.pl/index.php?option=com_co
    ntent&task=view&id=77

    Znam, widzialem, na razie faworyt. Dzieki :)

    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 8. Data: 2010-04-23 16:22:13
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 11:50:18 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > Adam Franik rzecze:

    > http://opp.ms.gov.pl/Nazwa.aspx?rodzaj=OPP
    > - szukać cierpliwie (niestety nie ma po "słowach kluczowych".

    No wlasnie, dlatego zapytałem tutaj.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 9. Data: 2010-04-23 16:23:05
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 22:55:20 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Przekaż lepiej na jakieś dzieciaki.

    Marcin, jakbym chcial na dzieciaki to tutaj nie pytam.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 10. Data: 2010-04-23 19:29:08
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

> [...]
    > albo coś w tym rodzaju. Macie jakieś pomysły? Sprawa dosyć pilna, bo muszę

    Poszukaj, czy któryś z lokalnych automobilklubów nie ma statusu opp. U
    nas "Morski" ma i jest wspierany przeze mnie od chyba trzech lat :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm