  • 1. Data: 2010-04-22 19:37:00
    Temat: Objazd Radomia
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    Zna ktoś jakiś sensowny objazd Radomia, żeby od południa nie przejeżdżać
    przez to miasto prawie godzinę w korkach na 7mce.
    Zastanawiałem się czy nie zjechać z 7mki przed Starym Gozdowem na drogę
    732 do Przytyka, stamtąd 740 do Zakrzewa, na koniec 733 i wyjazd za
    granicami Radomia.
    Według googli droga dłuższa o ponad 10km, teoretycznie czasowo 17 minut
    dłużej, ale czy na pewno?
    Próbował już ktoś?

  • 2. Data: 2010-04-22 19:50:22
    Temat: Re: Objazd Radomia
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    PawelC wrote:

    > Zna ktoś jakiś sensowny objazd Radomia, żeby od południa nie przejeżdżać
    > przez to miasto prawie godzinę w korkach na 7mce.

    U, a co tam się dzieje, że takie korki? Jechałem w okolicy wielkanocy,
    objazdy niewielki był w mieście ale korka nie uświadczyłem. Niedługo znów
    się wybieram...

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2010-04-22 20:00:32
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    Arek pisze:

    > U, a co tam się dzieje, że takie korki? Jechałem w okolicy wielkanocy,
    > objazdy niewielki był w mieście ale korka nie uświadczyłem. Niedługo znów
    > się wybieram...

    Dziś trasę między jednym a drugim rondem przejechałem w prawie 50 minut.
    Fakt, że na jednym pasie, rozkraczyła się ciężarówka, ale zwykle i tak
    ta podróż nie trwa krócej jak pół godziny :(

  • 4. Data: 2010-04-22 20:06:21
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    PawelC pisze:
    > Zna ktoś jakiś sensowny objazd Radomia, żeby od południa
    Oczywiście od południa miałem na myśli porę dnia, a nie georaficznie :)

  • 5. Data: 2010-04-22 22:39:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Apr 2010 20:00:32 +0200, PawelC <p...@g...pl>
    wrote:

    >Dziś trasę między jednym a drugim rondem przejechałem w prawie 50 minut.
    >Fakt, że na jednym pasie, rozkraczyła się ciężarówka, ale zwykle i tak
    >ta podróż nie trwa krócej jak pół godziny :(

    Bez przesady. Jechałem w zeszłym tygodniu, od wlotu od Kielc do ronda
    warszawskiego jakieś 10 minut.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-04-23 00:58:44
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    hmm, zdarza mi sie byc w radomiu co jakis czas w roznych godzinach i
    czasem moze nie jest zbyt plynnie, ale nie zwrocilem uwagi zeby jakos
    szczegolnie sie korkowalo. No moze raz, jak bylem w piatek to sie troche
    przytkalo, ale tez nie do tego stopnia zeby godzine od ronda do ronda
    jechac.

  • 7. Data: 2010-04-23 08:53:45
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Zastanawiałem się czy nie zjechać z 7mki przed Starym Gozdowem na drogę
    > 732 do Przytyka, stamtąd 740 do Zakrzewa, na koniec 733 i wyjazd za
    > granicami Radomia.

    Bez sensu. Nie ma lepszej drogi. A korek jest przez kilkadziesiąt minut
    dziennie, ze wskazaniem na piątek.
    Korki są spowodowane nienormalnie wielką liczbą remontów i przebudów w całym
    mieście.

  • 8. Data: 2010-04-23 09:59:05
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Konrad L wrote:

> [...]
    > szczegolnie sie korkowalo. No moze raz, jak bylem w piatek to sie
    > troche przytkalo, ale tez nie do tego stopnia zeby godzine od ronda

    Teraz jest remont innej drogi, na Rzeszów bodajże. W efekcie cały ruch
    który z Wawy zjeżdżał na pierwszym rondzie w drugi zjazd - pcha się w
    pierwszy i odbija na drugim rondzie w lewo.

    Ale ja też nie odniosłem wrażenia żeby to było bardzo nasilone, trochę
    większy niż dawniej ale nie jest aż tak źle.

    Jakieś 8-10 lat temu to się straszne potrafiło korkować.

    --
    Pozdro
    Massai