  • 21. Data: 2013-01-13 16:19:23
    Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    >terenówka.

    znafca sie odezwal :D

  • 22. Data: 2013-01-13 16:25:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 16:12, v...@i...pl pisze:

    > No, bo prawdziwe :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=H6xR_4sMtb4

    No lans jest, pokaż mi taką normalnie jeżdżącą po ulicy :)
    A seryjne 204KM i napęd 4x4 od 80km/h naprawdę daje ciała... :)

    Lewis

  • 23. Data: 2013-01-13 16:31:30
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Zwłaszcza, że wszystkie się już zdematerializowały. :D

    Bo wszystkie ople sa ekologiczne - ulegaja biodegradacji ;)

    --
    venioo

  • 24. Data: 2013-01-13 16:34:46
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2013-01-13 06:21, chwdp pisze:

    > kazdy ml jest awaryjny, a amg wybitnie, a mega wybitnie egzemplarze
    > powypadkowe.

    > wzor teutonskiego kloca. megrims ty to masz gust :>

    Kij jak wygląda 63AMG ale usiądź w nim to będziesz jak w hipnozie patrz
    megrims

  • 25. Data: 2013-01-13 16:36:23
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2013-01-13 10:30, megrims pisze:

    > Batmobil. Trzeba nie mieć gustu. Chociaż pierdolnięcie ma.

    Obecnie najszybsze auto;] Widziałem że nawet to z koniem nie ma z nim
    szans. Gdzieś był test na szerokim pasie i same diamenciki startowały
    GTR na 1 pozycji zakończyło. Nie pamiętam czy Veyron był ale jakieś
    takie gówno Kensigton czy jakoś tak było z tyłu.

  • 26. Data: 2013-01-13 16:44:53
    Od: tá´Ź

    chwdp wrote:

    > znafca sie odezwal :D

    Musisz ogłaszać wszem i wobec, że dałeś głos?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 27. Data: 2013-01-13 16:51:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 16:36, onarjusz pisze:

> [...]
    > GTR na 1 pozycji zakończyło. Nie pamiętam czy Veyron był ale jakieś
    > takie gówno Kensigton czy jakoś tak było z tyłu.
    Ma pierdolnięcie bezapelacyjnie. Jeśli chodzi o auta seryjne
    lub fabrycznie dłubane to przyznaję, że to absolutna czołówka.

    Ostatnio w Poznaniu jeździł Golf R32 (3.2 FSI) uturbinowany do 900 KM.
    Miał 1.9 sek do setki. Przy ruszaniu pali 4 papcie.

    Co nie zmienia faktu, że zarówno GTR ani Golf z wyglądu nie podobają
    mi się. C63 AMG również lekko odpustowym autem było, ale jeszcze do
    zaakceptowania.

    Pytanie zawsze jest takie: czy jeździć serią, która została policzona
    na pewne osiągi, czy dłubać i stracić na wartości i ryzykować, że coś
    odpadnie?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 28. Data: 2013-01-13 16:52:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 16:34, onarjusz pisze:

    > Kij jak wygląda 63AMG ale usiądź w nim to będziesz jak w hipnozie patrz
    > megrims
    Jak by Yeti miało 3.0 TDI biTurbo 313 KM (od A6) to również było by
    fajne auto.

    A o gustach się nie dyskutuje.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 29. Data: 2013-01-13 16:57:07
    Od: tá´Ź

    megrims wrote:

    > Jak by Yeti miało 3.0 TDI biTurbo 313 KM (od A6) to również było by
    > fajne auto.

    Swapuj? Może wejdzie. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??