  • 11. Data: 2013-01-13 02:00:48
    Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > Co do przyśpieszenia to ML AMG fajne jest.
    >
    > Szkoda, że GLK 63AMG nie ma, bo to było by fajne auto.

    Megrims idz do Nissana i kup GTR zobaczysz co to prawdziwy samochód.

  • 12. Data: 2013-01-13 02:10:53
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 02:00, onarjusz pisze:

    > Megrims idz do Nissana i kup GTR zobaczysz co to prawdziwy samochód.

    A ja go łykne wtedy moja 20-to letnia Calibra bez popity ;) W dodatku na
    LPG :)

    --
    venioo

  • 13. Data: 2013-01-13 02:29:25
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2013-01-13 02:10, v...@i...pl pisze:

    > A ja go łykne wtedy moja 20-to letnia Calibra bez popity ;) W dodatku na
    > LPG :)

    Śmiechy chichy bo się przyjęło takie trzepanie piany a później wielkie
    zdziwienie gdy spotka się Calibra R4 2,0 l 16V Turbo - 204 KM i pynio
    blednie.

  • 14. Data: 2013-01-13 06:16:29
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-12 18:36, atm pisze:
    > Skad sie biora takie ceny tych samochodow?
    > Zdaje sobie sprawe, ze pewnie pala jak smoki jednak nadal
    > wydaje sie to niewiele za luksusowy samochod o bardzo
    > dobrych parametrach. Ich stan w wiekszosci (przynajmniej w opisie)
    > jest bardzo dobry....
    > http://allegro.pl/listing.php/search?category=149&sg
    =0&string=mercedes+ml+amg&offer_type=0&price_from=&p
    rice_to=30000&postcode_enabled=0&state=0&distance=1&
    postcode=&city=&listing_sel=2&listing_interval=7&a_t
    ext_i[1][0]=&a_text_i[1][1]=&a_text_i[4][0]=&a_text_
    i[4][1]=&a_text_i[5][0]=&a_text_i[5][1]=&change_view
    =Poka%C5%BC%C2%A0%3E

    mercedes ml(w163) juz wychodzac z fabryki to byl po prostu SZROT. wiele
    egzemplarzy posiadaly usterki w stylu cavallinowego reno, o ktorym tu
    sie zalil. do tego syf blacha i po latach masz to co widac w
    ogloszeniach. no i na koniec doszla opinia ze kupuja je wiejscy
    dorobkiewicze i inne cwoki.

  • 15. Data: 2013-01-13 06:21:40
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > ML w wersji AMG akurat strasznie awaryjne jest.
    > Rynek o tym wie i stąd ceny.

    kazdy ml jest awaryjny, a amg wybitnie, a mega wybitnie egzemplarze
    powypadkowe.

    > Szkoda, że GLK 63AMG nie ma, bo to było by fajne auto.

    wzor teutonskiego kloca. megrims ty to masz gust :>

  • 16. Data: 2013-01-13 10:30:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Megrims idz do Nissana i kup GTR zobaczysz co to prawdziwy samochód.
    Batmobil. Trzeba nie mieć gustu. Chociaż pierdolnięcie ma.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 17. Data: 2013-01-13 11:50:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 02:29, onarjusz pisze:
    > Śmiechy chichy bo się przyjęło takie trzepanie piany a później wielkie
    > zdziwienie gdy spotka się Calibra R4 2,0 l 16V Turbo - 204 KM i pynio
    > blednie.

    Hahahha dobre :D

    Lewis

  • 18. Data: 2013-01-13 13:46:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-13 11:50, Lewis pisze:

    > Hahahha dobre :D

    Zwłaszcza, że wszystkie się już zdematerializowały. :D

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2013-01-13 15:48:04
    Od: tá´Ź

    Tomasz Pyra wrote:

    > Bo faktycznie wyglądają strasznie
    > tanio, a nie są to też jakieś mocno nietrwałe samochody.

    Ale dlaczego tanio? Prestiżu to już nie daje, na torze nieużyteczne, w
    tej chwili to w zasadzie staro wyglądająca, droga w eksploatacji, choć
    dość szybka terenówka. Inne auta o podobnych walorach kosztują podobnie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2013-01-13 16:12:07

    > Hahahha dobre :D