  • 11. Data: 2015-09-30 01:25:18
    Temat: Re: 100 ? 200 ? Nie, 400 metrów laserem a 80 metrów w/g instrukcji
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-09-29 o 23:26, Czesław Wiśniak pisze:

    > patrz punkt 1

    Sama godzina i minuta? Co jak jechało więcej samochodów albo jak w
    filmiku suszyli z pół kilometra?

  • 12. Data: 2015-09-30 08:48:07
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > Sama godzina i minuta? Co jak jechało więcej samochodów albo jak w filmiku
    > suszyli z pół kilometra?

    Sąd :)

  • 13. Data: 2015-09-30 11:23:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czarek wrote:

    > Dlaczego ja mam to robić? Niech udowodniają to Ci, którzy tego sprzętu
    > używają.

    Bo ty twierdzisz, że potrafi.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2015-09-30 17:33:02
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 30.09.2015 o 11:23, masti pisze:

    > Bo ty twierdzisz, że potrafi.

    Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

    --
    Czarek

  • 15. Data: 2015-09-30 19:02:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PlaMa"

    > https://www.youtube.com/watch?v=_1b_810dO0c

    Pytanie ode mnie.
    Ktoś kiedyś pisał, że pomiary bez fotki/filmiku, któremu pojazdowi były
    robione pomiary są nieważne. Jak to jest?
    ---
    Identyfikacja, niekoniecznie fotki.