  • 1. Data: 2010-06-08 06:44:55
    Temat: 100 zdjęć z Bieszczadów
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    Cześć,

    Rozpoczynając warsztaty fotografii krajobrazowej "Na wysokiej połoninie"
    z niejakim niepokojem spoglądaliśmy w niebo - jak wiadomo tzw. niepewna
    pogoda jest doskonała do zdjęć, jednak jak również wiadomo - granica
    między niepewną pogodą a jej załamaniem jest dość mała. Tym razem jednak
    natura sprawiła nam nie lada niespodziankę - warunki do zdjęć były
    rewelacyjne!

    Relacja i zdjęcia są dostępne pod adresem:
    http://fotowarsztaty.com/index.php/Relacje/Warsztaty
    -20-23-maja-2010.html

    krótki link: http://tiny.pl/htl6k

    Warsztaty fotograficzne na Facebooku:
    http://www.facebook.com/pages/Warsztaty-fotograficzn
    e/122429914460196

    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    --
    Paweł Brzozowski
    ___________________________________

    twórcza fotografia
    http://www.fotowarsztaty.com

    e-gory.pl najwyższy poziom górski
    http://www.e-gory.pl

  • 2. Data: 2010-06-08 07:07:51
    Temat: Re: 100 zdjęć z Bieszczadów
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Pawel Brzozowski pisze:
    > Relacja i zdjęcia są dostępne pod adresem:
    > http://fotowarsztaty.com/index.php/Relacje/Warsztaty
    -20-23-maja-2010.html

    Inicjatywę się chwali, wszak góry są piękne, spędy fajne i tak dalej;
    sam tak lubię.
    Aczkolwiek, bez urazy, w tle części zdjęć słyszę wierszyk ''ty masz
    zdjęcie, ona ma zdjęcie, mam i ja!''. No i ten widok kilku statywów przy
    czasach rzędu 1/100 i krócej, bezcenny... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-06-08 07:18:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > zdjęcie, ona ma zdjęcie, mam i ja!''. No i ten widok kilku statywów przy
    > czasach rzędu 1/100 i krócej, bezcenny... :)

    I co z tego? Tfardziele pewnie nie uzywaja statywow tylko PSa.

  • 4. Data: 2010-06-08 07:29:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > I co z tego? Tfardziele pewnie nie uzywaja statywow tylko PSa.

    Nie bądź wiśnia tylko się podziel tym pluginem, co statyw zastępuje :)
    No chyba, że go zastępuje przy takich czasach, to nie musisz.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /pochowajcie mnie na Wawelu, może być w krypcie Wazów/

  • 5. Data: 2010-06-08 09:19:20
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    . No i ten widok kilku statywów przy
    > czasach rzędu 1/100 i krócej, bezcenny... :)

    Jak już się targa statyw ze sobą to głupio tak postawić sam statyw obok i
    robić zdjęcia "z ręki".

  • 6. Data: 2010-06-08 09:27:35
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > No i ten widok kilku statywów przy czasach rzędu 1/100 i krócej, bezcenny... :)

    Statyw nie tylko stabilizuje aparat podczas ekspozycji. Pozwala również
    precyzyjniej, mniej nerwowo kadrować, a także wypoziomować aparat.
    Nie mówiąc już o (kompletnych) zdjęciach grupowych. :-)

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2010-06-08 18:26:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Statyw nie tylko stabilizuje aparat podczas ekspozycji. Pozwala również
    > precyzyjniej, mniej nerwowo kadrować, a także wypoziomować aparat.

    No... można i tak :)

    > Nie mówiąc już o (kompletnych) zdjęciach grupowych. :-)

    Tu się, owszem, przydaje.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem mistrzem, a wy się nie znacie/

  • 8. Data: 2010-06-08 22:44:24
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 8 Cze, 09:07, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    . No i ten widok kilku statywów przy
    > czasach rzędu 1/100 i krócej, bezcenny... :)

    Zrób kiedyś porównanie przy jednej setnej ze statywem i bez.
    Pogadamy.
    Pozdro Marcin

  • 9. Data: 2010-06-09 04:17:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    d...@v...pl pisze:
    > . No i ten widok kilku statywów przy
    >>
    > Zrób kiedyś porównanie przy jednej setnej ze statywem i bez.
    > Pogadamy.

    Coś Ty, mógłbym zrobić takie doświadczenie? Sam, tak po prostu? Że też
    na to nigdy nie wpadłem :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /mam mniejszy brzuch niż Britney, widziałem na pudelku/

  • 10. Data: 2010-06-09 07:33:15
    Od: John Smith <u...@e...net>

    d...@v...pl napisał(a):
> [...]
    > . No i ten widok kilku statywów przy
    >>
    > Zrób kiedyś porównanie przy jednej setnej ze statywem i bez.

    Inna sprawa, że przy dowolnym zbliżeniu czy makro w lesie ta 1/100s
    najczęściej nie wystarczy. Albo przy standardowym krajobrazie typu:
    krzaki z przodu, góry w tle, gdzie trzeba często przymknąć obiektyw, a
    dodatkowo zabrać światło polarem czy szarą połówką.

    Ale tak naprawdę wszyscy wiemy, że gitzem czy manfrotkiem łatwiej
    przyszpanować niż fulfrejmem, który ma "każdy" ;-)
    --
    Mirek