  • 1. Data: 2009-04-20 09:04:31
    Temat: 105
    Od: mkm13 <k...@g...com>

    Tymczasowo zawiesić usługę można wybierając opcję "Zawieś usługę" na
    stronie WWW oraz WAP, lub wysyłając SMS o treści STOP na numer 3333 .
    tak pisze w regulaminie ciekawe czy mi sie uda bo narazie "zawiesiłam
    usługe" na www ale to nic nie dało ;/
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-20 18:20:09
    Temat: Re: 105
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-04-20 11:04, mkm13 pisze:
> [...]
    > stronie WWW oraz WAP, lub wysyłając SMS o treści STOP na numer 3333 .
    > tak pisze w regulaminie ciekawe czy mi sie uda bo narazie "zawiesiłam
    Ale o co chodzi? Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?
    A poza tym, nie "narazie" lecz "na razie" oraz nie pisze tylko jest
    napisane - gdyby iść tym tropem to trzeba by mówić/pisać coś w stylu:
    "tutaj rysuje coś tam", a nie "tutaj jest narysowane coś tam". Zupełnie
    nie rozumiem dlaczego ludzie nie mówią/piszą w ten właśnie sposób... ;)

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call