  • 11. Data: 2009-09-02 04:46:24
    Temat: Re: 1080 25p vs 1080 50i
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    news.onet.pl pisze:
    > Najlepiej kup canon hv-20 do 40, jesli nie przeszkadzaja Ci kasetki.
    > Bedziesz mogl nagrywac i50 i p25 w 1440x1080. Klatka wyglada swietnie,
    > poogladaj sobie probki na vimeo z tej kamerki.

    Wolałbym coś na karty pamięci. Zastanawiam się nad LEGRIA HF200.

  • 12. Data: 2009-09-02 09:11:04
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał :

    > Wolałbym coś na karty pamięci. Zastanawiam się nad LEGRIA HF200.

    Moze byc OK, bo w końcu ma 24 Mb/s (starsze kamery
    AVCHD/karciane miały nienajlepszą jakość kompresji w porównaniu
    z taśmowym HDV z powodu niskiego bitrate).
    Tyle, że w tym trybie na kartę 32 GB wchodzą niecałe 3 godziny filmu.

    Krystian

  • 13. Data: 2009-09-02 09:34:55
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Tyle, że w tym trybie na kartę 32 GB wchodzą niecałe 3 godziny filmu.

    To akurat żaden problem bo można przecież zabrać ze sobą trzy lub cztery
    karty pamięci. Zajmują one znacznie mniej miejsca niż kasety choć są
    droższe.

    Chciałbym się zapytać jakie z obecnie produkowanych kamer amatorskich
    cena do 3000 zł

    Posiada:

    1. Optyczny stabilizator obrazu
    2. Zoom optyczny
    3. Tryb nocny
    4. Formaty 1080p, 1080i, 720p
    5. Zapis na wymiennych kartach pamięci
    6. Menu w języku polskim

  • 14. Data: 2009-09-02 09:40:49
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Jeżeli głównym kryterium jest cena to rozsądnym wyborem wydaje się
    > Toshiba Camileo H20.

    Jednym z głównych kryteriów. Nie może przekroczyć 3000zł

    > Tu znajdziesz do niej instrukcję i możesz się
    > doczytać o trybach nagrywania:
    > http://dybkowski.net/download/Toshiba_Camileo_H20.pd

    Fajna i tania kamera. Czy posiada ona zoom optyczny bo nie doszukałem
    się w instrukcji obsługi?

  • 15. Data: 2009-09-02 09:58:29
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Gienek pisze:

    > Jednym z głównych kryteriów. Nie może przekroczyć 3000zł

    > Fajna i tania kamera. Czy posiada ona zoom optyczny bo nie doszukałem
    > się w instrukcji obsługi?

    No przecież jest jak byk na stronie 40 tejże instrukcji w tabelce...

    Pozdr,
    Tomek

  • 16. Data: 2009-09-02 10:18:16
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > To akurat żaden problem bo można przecież zabrać ze sobą trzy lub cztery
    > karty pamięci. Zajmują one znacznie mniej miejsca niż kasety choć są
    > droższe.

    I to znacznie. ZTCW, w komplecie nie ma karty, więc do ceny
    kamery trzeba doliczyć cenę tych 3-4 kart (a więc ponad połowę
    ceny którą ponizej wymieniasz).

    > Chciałbym się zapytać jakie z obecnie produkowanych kamer amatorskich cena
    > do 3000 zł

    Krystian

  • 17. Data: 2009-09-02 11:45:06
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > I to znacznie. ZTCW, w komplecie nie ma karty, więc do ceny
    > kamery trzeba doliczyć cenę tych 3-4 kart (a więc ponad połowę
    > ceny którą ponizej wymieniasz).

    Nie jest aż tak źle. Zgodnie z tym co twierdzi Canon to przy
    maksymalnych parametrach można zapisywać już na kartach Class4

    Tu masz kartę Class6 za 232,95zł
    http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C43104
    11
    To jest i tak kilkunastokrotnie drożej niż kaseta ale coś za coś.

    Ciekawe jak wychodzi porównanie trwałości kasety i karty SDHC? Która
    wytrzyma większą ilość zapisów?

  • 18. Data: 2009-09-02 12:24:59
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

> [...]
    11
    > To jest i tak kilkunastokrotnie drożej niż kaseta ale coś za coś.

    Zawsze to jednak podraża koszt kamery (musisz wyjśc prawie tysiąc
    zł ponad założoną cenę lub szukac tańszej kamery). Alternatywą jest
    zakup jednej karty i kopiowanie plików np. na notebook.

    > Ciekawe jak wychodzi porównanie trwałości kasety i karty SDHC? Która
    > wytrzyma większą ilość zapisów?

    Teoretycznie karta. Tylko, że jak taka karta padnie (a zdarza się to
    niestety) to tracisz cały zapisany materiał.
    Dlatego już nie kupię najtańszych kart (padały dwukrotnie, może to tylko
    ja miałem pecha) i mam nadzieję że ta którą mam teraz w aparacie
    wytrzyma dłużej. ;-)

    Krystian

  • 19. Data: 2009-09-02 15:45:38
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości

    > Moze byc OK, bo w końcu ma 24 Mb/s (starsze kamery
    > AVCHD/karciane miały nienajlepsz? jako?ć kompresji w porównaniu
    > z ta?mowym HDV z powodu niskiego bitrate).
    > Tyle, że w tym trybie na kartę 32 GB wchodz? niecałe 3 godziny filmu.
    >
    > Krystian

    bzdura

  • 20. Data: 2009-09-02 16:30:31
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał :

    > bzdura

    Zapytałbym dlaczego, ale najpierw zapytam co?

    Krystian