  • 1. Data: 2010-05-17 17:55:45
    Temat: '12' Lublin-Radom
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    Czy ktos zna aktualną sytuację drogową w okolicach Puław? Podobno są jakies
    powodzie na południu...

  • 2. Data: 2010-05-17 17:59:34
    Temat: Re: '12' Lublin-Radom
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy ktos zna aktualną sytuację drogową w okolicach Puław? Podobno są
    > jakies powodzie na południu...

    Puław ?
    Południu ?
    Zobacz mój post obok.

  • 3. Data: 2010-05-17 19:51:14
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w > Zobacz mój post obok.

    Obok to jest o najniższych dopuszczalnych obrotach i 5.7l V8

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-05-18 10:18:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Hants pisze:
    > Czy ktos zna aktualną sytuację drogową w okolicach Puław? Podobno są
    > jakies powodzie na południu...

    a od kiedy Puławy są na południu?

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-05-18 10:44:02
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > a od kiedy Puławy są na południu? krzysiek82

    Wiesz.. Dla goscia z Gdyni wszystko jest na południu, a po wyjezdzie na
    Wyspy - na Wschodzie :-)
    Wracając do pytania - jest gdzies w necie cos innego niz zółty pasek tvn24?

    Pozdro,

  • 6. Data: 2010-05-18 16:03:30
    Od: krzysiek82 <s...@u...de>

    Hants pisze:
    > Wiesz.. Dla goscia z Gdyni

    pozdro dla kolegi z Gdyni w takim razie, byłem ostatnio i zdziwiła mnie
    serdeczność tamtejszych kierowców, padła mi navi średnio wiedziałem jak
    jechać i wyrozumiale mnie wpuszczali gdy motałem się między pasami.

    --
    krzysiek82