  • 1. Data: 2010-04-27 17:29:02
    Temat: 12Mpx z komórki - N8
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Hej,

    http://conversations.nokia.com/2010/04/27/first-12-m
    egapixel-sample-photos-shot-on-nokia-n8-untouched/

    12Mpx z komórki, nowa Nokia N8.

    Jak na komórkę wyglądają naprawdę dobrze. W dodatku od ogłoszenia do
    wypuszczenia gotowego modelu mają czas na dociągnięcie paru szczegółów.

    m.

  • 2. Data: 2010-04-27 18:10:52
    Temat: Re: 12Mpx z komórki - N8
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 27 Kwi, 19:29, Mikolaj Machowski
    > Hej,

    > 12Mpx z komórki, nowa Nokia N8.
    >
    > Jak na komórkę wyglądają naprawdę dobrze.
    > m.
    ..no, no czas pozbywac sie lustrzanek, by nie gracic sobie piwnicy,
    lub strychu.
    StaM

  • 3. Data: 2010-04-27 18:25:33
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-27 20:10:52 +0200, "q...@g...com"
    <q...@g...com> said:

    > ..no, no czas pozbywac sie lustrzanek, by nie gracic sobie piwnicy,
    > lub strychu.

    Czas założyć grupę pl.rec.foto.komorkowa.
    :)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-04-27 19:22:02
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak na komórkę wyglądają naprawdę dobrze.

    Dziewczyna też ładna :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2010-04-27 19:58:43
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Mikolaj Machowski wrote:
> [...]
    >
    > Jak na komórkę wyglądają naprawdę dobrze. W dodatku od ogłoszenia do
    > wypuszczenia gotowego modelu mają czas na dociągnięcie paru szczegółów.

    Albo popsucie :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 6. Data: 2010-04-27 19:59:50
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    egapixel-sample-photos-shot-on-nokia-n8-untouched/

    > Albo popsucie :P

    No i pokazali by jakieś zdjęcia przy gorszym świetle...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 7. Data: 2010-04-27 20:09:33
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Marcin Lubojański napisał:
    egapixel-sample-photos-shot-on-nokia-n8-untouched/

    > Albo popsucie :P

    W przypadku Nokii to całkiem prawdopodobne :)))

    m.

  • 8. Data: 2010-04-28 06:37:29
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > Czas założyć grupę pl.rec.foto.komorkowa.
    > :)
    Myślę, że właściciele komórek zawładną grupą pl.rec.foto ;-) a posiadacze
    klasycznych aparatów będą po raz kolejny wypierani na pl.rec.foto.analogowa :-)

  • 9. Data: 2010-04-28 07:00:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    q...@g...com pisze:
    > ..no, no czas pozbywac sie lustrzanek, by nie gracic sobie piwnicy,
    > lub strychu.

    Oj, ekstremiści...
    Ten sprzęt (2Mpx dodajmy i niech nikt nie mówi, że to ma więcej) zrobi
    znacznie większą rewolucję niż wszystkie lustrzanki do kupy - wreszcie
    większość zdjęć na wszelkich portalach sieciowych będzie wyglądała dobrze.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2010-04-28 08:03:49
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jak na komórkę wyglądają naprawdę dobrze. W dodatku od ogłoszenia do
    > wypuszczenia gotowego modelu mają czas na dociągnięcie paru szczegółów.

    Jakiś czas temu były testy, też chyba 12mpx, samsunga. wszyscy piali z
    zachwytu nad jakością tylko jeden punkt testu słabo wypadał. żeby zrobić ocr
    ze strony A4 trzeba było kartkę fotografować ćwiartkami bo przy całej ocr
    nie rozpoznawał literek ;-D