  • 11. Data: 2010-04-28 08:05:25
    Temat: Re: 12Mpx z komórki - N8
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    _________
    > Oj, ekstremi ci...
    > Ten sprz t (2Mpx dodajmy i niech nikt nie m wi, e to ma wi cej) zrobi
    > znacznie wi ksz rewolucj ni wszystkie lustrzanki do kupy - wreszcie
    > wi kszo zdj na wszelkich portalach sieciowych b dzie wygl da a dobrze.

    Adam
    ---
    ...a o co ty sie martwisz? Przeciez nie masz lustrzanki,
    a do swego Pena dolaczysz telefon i bedziesz mial to samo;-)
    StaM

  • 12. Data: 2010-04-28 08:27:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    q...@g...com pisze:
    > ...a o co ty sie martwisz? Przeciez nie masz lustrzanki,

    E tam, mam :(

    > a do swego Pena dolaczysz telefon i bedziesz mial to samo;-)

    E tam, pen w gatki nie włazi :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2010-04-28 10:26:29
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-04-28 10:27, Janko Muzykant pisze:

    > E tam, mam :(

    > E tam, pen w gatki nie włazi :)

    Z tym szkiełkiem powinien się zmieścić:

    http://www.youtube.com/watch?v=JX9_QGRcPUs

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 14. Data: 2010-04-28 14:28:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > Oj, ekstremiści...
    > Ten sprzęt (2Mpx dodajmy i niech nikt nie mówi, że to ma więcej) zrobi
    > znacznie większą rewolucję niż wszystkie lustrzanki do kupy - wreszcie
    > większość zdjęć na wszelkich portalach sieciowych będzie wyglądała dobrze.

    Dajmy kazdemu szybki samochod, to przynajmniej na drogach beda sami dobrzy
    kierowcy i zrobi sie bezpieczniej. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-04-28 21:02:54
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hr9gln$s9q$1@inews.gazeta.pl>,
    kamil nabazgrał:
    > Dajmy kazdemu szybki samochod, to przynajmniej na drogach beda sami dobrzy
    > kierowcy i zrobi sie bezpieczniej. ;)

    Jak każdy rewolucyjny pomysł, ten też kiepsko wypada w okresie przejściowym...

  • 16. Data: 2010-04-29 05:27:34
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <hr9gln$s9q$1@inews.gazeta.pl>,
    > kamil nabazgrał:
    >
    > Jak każdy rewolucyjny pomysł, ten też kiepsko wypada w okresie przejściowym...

    Mówisz o przejściu 'najlepszych kierowców' na tamten świat?

    Z darwinowską frajdą czytam do poniedziałkowej (zwykle) kawy: noc,
    czterech, golf, dobry "jeżdzący szybko ale bezpiecznie" kierowca i
    złośliwe drzewo. Statystycznie korzystne, z tym że nie dla drzew.

  • 17. Data: 2010-04-29 07:15:48
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    > Z darwinowską frajdą czytam do poniedziałkowej (zwykle) kawy: noc, czterech,
    > golf, dobry "jeżdzący szybko ale bezpiecznie" kierowca i złośliwe drzewo.
    > Statystycznie korzystne, z tym że nie dla drzew.
    Szkoda tylko, że bardzo często ten: 'dobry "jeżdzący szybko ale bezpiecznie"
    kierowca', "z niewiadomych przyczyn" zjeżdża na sąsiedni pas jezdni i zderza się
    z innym "nie tak dobrym kierowcą", przez co ginie jakaś spokojnie jadąca rodzina
    z dziećmi...

  • 18. Data: 2010-04-29 10:33:43
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Mikolaj Machowski wrote:
    > Hej,
    >
    > http://conversations.nokia.com/2010/04/27/first-12-m
    egapixel-sample-photos-shot-on-nokia-n8-untouched/

    > 12Mpx z komórki, nowa Nokia N8.
    >
    > Jak na komórkę wyglądają naprawdę dobrze. W dodatku od ogłoszenia do
    > wypuszczenia gotowego modelu mają czas na dociągnięcie paru szczegółów.
    >
    > m.

    A tutaj filmik:
    http://palmtop.pl/65321/pierwsze-video-nagrane-nokia
    -n8/

  • 19. Data: 2010-04-29 14:24:47
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-28 10:03, TheGuru pisze:

    > Jakiś czas temu były testy, też chyba 12mpx, samsunga. wszyscy piali z
    > zachwytu nad jakością tylko jeden punkt testu słabo wypadał. żeby zrobić ocr
    > ze strony A4 trzeba było kartkę fotografować ćwiartkami bo przy całej ocr
    > nie rozpoznawał literek ;-D

    Ja podawałem test jakiejś komórki z aparatem 8mpx, gdzie kartkę A4
    trzeba było fotografować na 2 razy. Zrobiłem test z lustrzanką i obraz
    pomniejszony nawet do 1mpx rozdzielczości był czytelny. Tak więc te
    aparaty mają coś w okolicach VGA i nieco powyżej (w większości przypadków).

  • 20. Data: 2010-05-04 22:56:51
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Mikolaj Machowski napisał:
> [...]
    >
    > Jak na komórkę wyglądają naprawdę dobrze. W dodatku od ogłoszenia do
    > wypuszczenia gotowego modelu mają czas na dociągnięcie paru szczegółów.

    Jedna z tajemnic wyjaśniona, wielkość matrycy: 1/1.83 .

    m.