  • 1. Data: 2010-04-27 10:14:29
    Temat: szukam EF 50/1,8 na dlugi weekend - pozycze EOS3, dodam film czb + wolanie w zamian
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Przyszlo mi fotografowac w nadchodzacy weekend znajomych. Swiatla bedzie
    malo i bardzo by mi sie przydalo jasne szklo. Moje zaczynaja sie od 4,0 wiec
    nie jest to szalenstwo.

    Czy ktos z okolic Katowic bylby sklonny pozyczyc mi EF 50/1,8 (od czwartku
    29go do wtorku 4go)? W zamian moge na przyklad dac body EOS3 + powiedzmy
    film 36 klatek cz-b + wywolanie :)

    Bardzo pozdrawiam,

    Ptas

  • 2. Data: 2010-04-27 16:30:10
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Czy ktos z okolic Katowic bylby sklonny pozyczyc mi EF 50/1,8 (od czwartku
    > 29go do wtorku 4go)? W zamian moge na przyklad dac body EOS3 + powiedzmy
    > film 36 klatek cz-b + wywolanie :)

    Nie pomyliles aby grupy?

    Na co komu dzis Eos3?

    Polon

  • 3. Data: 2010-04-27 16:48:06
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie pomyliles aby grupy?
    >
    > Na co komu dzis Eos3?

    Na właściwej też dał ogłoszenie... Pierwszy raz widzę kogoś tak napalonego
    na 50/1.8. ;-)
    Piotr

  • 4. Data: 2010-04-27 19:32:05
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na co komu dzis Eos3?

    No na długi weekend właśnie ;-)
    Gdybym był z okolic autora to zamieniłbym się.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2010-04-27 20:45:01
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-27 21:32:05 +0200, "Quent" <x...@x...com> said:

    > No na długi weekend właśnie ;-)
    > Gdybym był z okolic autora to zamieniłbym się.

    Tyle żeby to rozumieć poza cyfrówką trzeba mieć jeszcze coś...
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-04-28 08:06:52
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie pomyliles aby grupy?
    >
    > Na co komu dzis Eos3?
    >
    > Polon

    A jakbym jeszcze zeskanowal to bardziej by pasowalo do grupy?

    Ptas

  • 7. Data: 2010-04-28 08:12:16
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na właściwej też dał ogłoszenie... Pierwszy raz widzę kogoś tak napalonego
    > na 50/1.8. ;-)
    > Piotr

    No pewno, ze dal na wlasciwej :) Gdybym byl 100% ctfrowy to pewnie by mnie
    kusilo sprobowanie filmu (bez kosztow, etc).

    No z tym napaleniem to pojechales ;) Koniecznosc jednorazowa raczej. Wyobraz
    sobie, ze sa jeszcze dobrzy ludzie na tym swiecie i udalo mi sie pozyczyc
    50/1.4, ktory wydawal mi sie znacznie trudniej 'pozyczalny'.

    Pozdraaiwam,

    Ptas

  • 8. Data: 2010-04-28 08:22:52
    Od: scooby <s...@g...pl>

    W dniu 2010-04-27 12:14, Ptas pisze:
    ec nie jest to szalenstwo.

    > Czy ktos z okolic Katowic
    nie wiem, czy Kraków to okolice Katowic ale u mnie ten plastik leży w
    szufladzie :) no i 3kę też bym chętnie pomacał
    jakiś teleport ?

    pzdr, scby