  • 11. Data: 2013-02-22 19:26:55
    Temat: Re: 14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2013-02-20 21:28, Sir |Piernik pisze:
    > Zapek pisze:
    > ...>8
    >
    > A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Sir Piernik
    > Betwelve

    A co to "dinozaur party"? ;)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 12. Data: 2013-02-23 17:50:30
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    W dniu piątek, 22 lutego 2013 19:26:55 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

    > A co to "dinozaur party"? ;)
    >

    > --
    >
    > Pozdr!
    >
    > Rogal
    >
    > 990 Adv.R
    >
    > http://www.rogal.riders.pl
    >

    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    no ale węgiel :)
    pozdrovki
    fiodor

  • 13. Data: 2013-02-23 19:09:28
    Od: ErneST <e...@w...pl>

    W dniu 2013-02-22 19:26, Grzegorz Rogala pisze:

    > A co to "dinozaur party"? ;)

    Bylo dres-party, to mozemy zrobic dinozaur-party ;)
    Moja 14 rocznica bedzie w sierpniu jak PanEuro kupilem :)

    ErneST

  • 14. Data: 2013-02-24 20:52:36
    Od: tango <t...@r...wytnij.com>

    Grzegorz Rogala napisał:

    > A co to "dinozaur party"? ;)

    To takie party dla takich jak tu:
    http://www.tango.riders.pl/?page_id=41
    :)
    Paru mlodych chlopakow, szczuplutkich tam widac a to tak niedawno bylo :P
    --
    tango

  • 15. Data: 2013-02-24 22:10:35
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    tango pisze:
    ...>8
    > To takie party dla takich jak tu:
    > http://www.tango.riders.pl/?page_id=41

    Ty, jakas sciema!
    Tam jest data z 2007 roku a moja skleroza podpowiada ze to bylo w 2000
    roku??
    A wogole "to se ne vrati" :(

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betwelve

  • 16. Data: 2013-02-24 22:35:51
    Od: tango <t...@r...wytnij.com>

    Sir |Piernik napisał:

    > Ty, jakas sciema!
    > Tam jest data z 2007 roku a moja skleroza podpowiada ze to bylo w 2000
    > roku??
    > A wogole "to se ne vrati" :(

    Jakas edycja strony w 2007 a to bylo 2000 tez tak mi sie wydaje.
    Fajna impreza w klubie "tango" :), wycieczka jakimis koszmarnymi drogami
    jak na moj motur, spanie u Zetki, potem nastepny nocleg gdzie w nocy
    wlazlem na TFa bo spal na podlodze miedzy lozkami, BobMax w spiworze
    na dworze - bylo super :)

    tango
    bes

  • 17. Data: 2013-02-24 23:11:50
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Sir |Piernik <d...@p...onet.pl> wrote:

    >Tam jest data z 2007 roku a moja skleroza podpowiada ze to bylo w 2000
    >roku??
    >A wogole "to se ne vrati" :(

    No przecie, Czarnorzeki w 2000...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 18. Data: 2013-02-25 15:16:47
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-02-24 20:52, tango pisze:

    > To takie party dla takich jak tu:
    > http://www.tango.riders.pl/?page_id=41
    > :)
    > Paru mlodych chlopakow, szczuplutkich tam widac a to tak niedawno bylo :P

    O rajusie!!!, a większość jeszcze bez brzuchów :))

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 19. Data: 2013-02-26 17:41:46
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    tango napisał(a):

    > To takie party dla takich jak tu:
    > http://www.tango.riders.pl/?page_id=41
    > :)
    > Paru mlodych chlopakow, szczuplutkich tam widac a to tak niedawno bylo :P

    To pikuś! Zobacz, jak mało "białych" rejestracji. :)
    --
    zbigi

  • 20. Data: 2013-02-27 01:36:08
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "tango" ...

    > wycieczka jakimis koszmarnymi drogami jak na moj motur

    nie narzekaj.
    zakrety byly.
    i PawelACE zostal uswiadomiony.

    > potem nastepny nocleg gdzie w nocy
    > wlazlem na TFa bo spal na podlodze miedzy lozkami

    nie pamietam :-)

    Za to pamietam powrot z Obeliksem przez Barwinek i Chyzne do W-wy.

    --
    T.F.
    sie latalo