  • From: "Andrzej" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: 16-85 czy 18-105 do D5000
    Date: Tue, 22 Jun 2010 20:32:59 +0200

    Witam

    Planuje w ciagu najblizszych dni kupic wlasnie to "cos" co w temacie, ale
    mimo, iz naczytalem sie sporo dobrego o 16-85 to nie do konca przekonuje
    mnie to, ze rozsadnym jest wydac ponad 1000 zl dodatkowo wlasnie na 16-85. I
    co wazne, nie chodzi mi tutaj o szeroki kąt, bo chyba to najwieksza zaleta
    tego obiektywu, ale o ostrosc tego obiektywu i w miare dobre tele.

    Reasumujac, czy warto ( pomijjac szeroki kąt ) kupic 16-85 i wywalic ponad
    1000 zl wiecej w stosunku do 18-105 ? Pomijam dluzsze tele w przypadku 105,
    bo 85 tez mi wystarczy. A moze pojsc innym tokiem myslenia ?