  • 1. Data: 2013-10-18 09:54:11
    Temat: 18 pazdziernika (jak co roku)
    Od: Ryszard Ochódzki <r...@r...pl>

    zycze Wszystkim tu obecnym z okazji
    dnia lacznosciowca wszystkiego naj naj naj... ;)

  • 2. Data: 2013-10-18 11:05:47
    Temat: Re: 18 pazdziernika (jak co roku)
    Od: "R" <...@n...spam>

    W szczególności skurwielom z warszawki, którzy zniszczyli TP S.A.

    Łącznościowiec

  • 3. Data: 2013-10-18 20:46:51
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 18.10.13 11:05, R pisze:
    > W szczególności skurwielom z warszawki, którzy zniszczyli TP S.A.
    >
    > Łącznościowiec
    >

    > Użytkownik "Ryszard Ochódzki" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    Kiedyś to było ŚWIĘTO i komu to przeszkadzało :(
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 4. Data: 2013-10-20 20:02:22
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2013 20:46:51 UTC+2 użytkownik mkonst napisał:

    > Kiedyś to było ŚWIĘTO i komu to przeszkadzało :(
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    >
    > marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl
    >
    > GG:1394783

    To se ne vrati.

    Fotka na rozluźnienie:
    http://cyryl.poznan.pl/upload_ext/kolekcje/25/GXmHVI
    Poc4Gyqh49fxx0.jpg

    Wszystkiego najlepszego.

    js

  • 5. Data: 2013-10-21 01:10:57
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:f4f2add6-2a72-43e6-840e-b390b48373ca@googlegrou
    ps.com...
    > Fotka na rozluźnienie:
    > http://cyryl.poznan.pl/upload_ext/kolekcje/25/GXmHVI
    Poc4Gyqh49fxx0.jpg

    Centrala w Bydgoszczy (ale tam była bezsznurowa... więc raczej to centrala w
    Toruniu, który bezsznurowej nie miał) - po prawej stronie z trudem dało się
    odczytać Grudządz, a pod nim Kobylnica. Mniej-więcej po równo z Bydgoszczy,
    trochę mniej po równo z Torunia. Na sąsiednim panelu też był napis, ale
    udczytać mi się już nie udało.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 6. Data: 2013-10-21 02:55:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-10-20 20:02, Jacek Skórzewski pisze:
    > To se ne vrati.
    >
    > Fotka na rozluźnienie:
    > http://cyryl.poznan.pl/upload_ext/kolekcje/25/GXmHVI
    Poc4Gyqh49fxx0.jpg