  • 1. Data: 2013-10-17 21:13:49
    Temat: Bramki grandstream HT502/3 działają z wybieraniem dekadowym
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    Witam,

    Taka mała informacja - tanie bramki VoIP HT502 akceptują wybieranie dekadowe
    (impulsowe). Dzięki temu jeśli ktoś jest kolekcjonerem starych telefonów, może je w
    100% ożywić. Na żadnych linksysach to nie działa (aczkolwiek *podobno* jakieś
    antyczne wersje firmwaru na pierwsze PAP2 miały taką możliwość).

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-10-22 23:49:27
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    100% ożywić. Na żadnych linksysach to nie działa (aczkolwiek *podobno* jakieś
    antyczne wersje firmwaru na pierwsze PAP2 miały taką możliwość).

    Dobrze wiedzieć.
    A orientujesz się czy inne Grandstreamy też obsługują dekadę?

  • 3. Data: 2013-10-24 00:18:04
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Tue, 22 Oct 2013 23:49:27 +0200
    nadir <n...@h...org> wrote:
    > Dobrze wiedzieć.
    > A orientujesz się czy inne Grandstreamy też obsługują dekadę?

    Nie mam pojęcia...

  • 4. Data: 2013-10-24 20:59:00
    Od: Andrzej <j...@m...pl>

    W dniu 2013-10-24 00:18, Piotr C. pisze:

    > Nie mam pojęcia...

    wszystkie jakie miałem w reku tj. 4porty, 8portów (nie pamiętam w tej
    chwili symboli) obsługują w 100%

    --
    Andrzej

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2013-10-26 18:38:36
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Thu, 24 Oct 2013 20:59:00 +0200
    Andrzej <j...@m...pl> wrote:

    > wszystkie jakie miałem w reku tj. 4porty, 8portów (nie pamiętam w tej
    > chwili symboli) obsługują w 100%

    Dodam jeszcze że obsługują (skutecznie!) upnp jako metodę przejścia przez NAT, koniec
    z keep-alive czy wysyłaniem rejestracji co minute. W linksysach tego nie widziałem.
    Mimo że bramka w sumie nie oferuje żadnych cudów, typu wielu operatorów, to po prostu
    działa bardzo fajnie.

    P.