  • 1. Data: 2013-10-12 18:01:42
    Temat: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Czy numer warszawski 22 9 XXX... jest prawidlowy (mam na mysli 9).
    Jezeli tak, to czy mozna okreslic jaka to dzielnica?

    A.L.

  • 2. Data: 2013-10-12 18:04:51
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 12.10.2013 18:01, A.L. pisze:
    > Czy numer warszawski 22 9 XXX... jest prawidlowy (mam na mysli 9).
    > Jezeli tak, to czy mozna okreslic jaka to dzielnica?

    Jak sie uda to można a jak się nie uda to nie można. Centrale teraz
    obsługują pzekierowania numerów. To może być też voip

  • 3. Data: 2013-10-12 18:58:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Czy numer warszawski 22 9 XXX... jest prawidlowy (mam na mysli 9).
    > Jezeli tak, to czy mozna okreslic jaka to dzielnica?

    W obecnie obowiązującym PNK numery AB 9* są albo rezerwą techniczną albo
    rezerwą prezesa UKE. Czyli nie ma takiego numeru.

  • 4. Data: 2013-10-12 19:02:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Czy numer warszawski 22 9 XXX... jest prawidlowy (mam na mysli 9).
    > Jezeli tak, to czy mozna okreslic jaka to dzielnica?

    Tutaj http://www.uke.gov.pl/tablice/NumerPstn-list.do?exec
    ution=e3s1
    można się dowiedzieć, że numery 229(1-7,0)XXXXX, to "rezerwa Prezesa UKE",
    natomiast 229(8,9)XXXXX, to "rezerwa techniczna".

    Jarek

    --
    Kiedy rezerwa szła do cywila, niejedna panna płakała...

  • 5. Data: 2013-10-12 19:50:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2013-10-12 18:58, Maciej Bebenek pisze:

    > W obecnie obowiązującym PNK numery AB 9* są albo rezerwą techniczną albo
    > rezerwą prezesa UKE. Czyli nie ma takiego numeru.

    Numery typu 22999 łączą z czymkolwiek czy nie?

    MJ

  • 6. Data: 2013-10-12 20:21:05
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 12 Oct 2013 17:02:31 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

> [...]
    >można się dowiedzieć, że numery 229(1-7,0)XXXXX, to "rezerwa Prezesa UKE",
    >natomiast 229(8,9)XXXXX, to "rezerwa techniczna".

    No to czemu dostalem rachunek z Orange na 22 9-XXXX zamiast na moj
    normalny numer?

    A.L.

  • 7. Data: 2013-10-12 20:42:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > No to czemu dostalem rachunek z Orange na 22 9-XXXX zamiast na moj
    > normalny numer?

    Bo oni chyba wszyscy w tym Orange są pop^Wnienormalni. Ja też kiedyś
    dostałem od nich rachunek na nieistniejący numer. Tylko nie zamiast,
    a obok. A już jakieś trzy tygodnie później o pieniądze upomniała się
    firma wyndykacyjna. Coś im się musiało w matriksie poprzestawiać.

    Jarek

    --
    Kruk krukowi oka nie wykole.

  • 8. Data: 2013-10-12 20:54:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2013 13:21:05 -0500, A.L. napisał(a):
    > No to czemu dostalem rachunek z Orange na 22 9-XXXX zamiast na moj
    > normalny numer?

    A to normalny numer, czy jakis voip, przeniesiony, przekierowany,
    polaczony w wiazke ?

    Byc moze wykorzystali rezerwe techniczna i taryfikacja leci na taki
    numer ..

    J.

  • 9. Data: 2013-10-12 20:59:02
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 12 Oct 2013 20:54:21 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >polaczony w wiazke ?
    >
    >Byc moze wykorzystali rezerwe techniczna i taryfikacja leci na taki

    Wykonuje przeniesienie wlasnosci kontraktu z mojego szwagra na mnie. Z
    zachowaniem wszystkich numerow telefonow, internetu itede.
    Pzreniesienie "w zalatwianiu".

    Normalny telefon dziala pod normalnym numerem bez zaklocen. Tylko
    rachunek przyszedl na jakis dziwny numer...

    A.L.

  • 10. Data: 2013-10-12 21:18:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Wykonuje przeniesienie wlasnosci kontraktu z mojego szwagra na mnie.
    > Z zachowaniem wszystkich numerow telefonow, internetu itede.
    > Pzreniesienie "w zalatwianiu".

    Jaka cyfra jest po dziewiątce? Ciekawe, czy wleźli w szkodę Prezesowi
    UKE, czy do rezerwy technicznej.

    > Normalny telefon dziala pod normalnym numerem bez zaklocen. Tylko
    > rachunek przyszedl na jakis dziwny numer...

    Technicznie, to w tej firmie ostatnio wiele zmieniło się na lepsze.
    Ale jeśli chodzi o organizację dokumentacji, to tam wciąż jest taki
    bałagan, że człowiek by takiego nie narobił nawet ze szwagrem po
    pijaku.

    --
    Jarek