  • 11. Data: 2004-11-27 12:52:38
    Temat: Re: 2Mb za natem
    Od: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>

    VoMi7 wrote:

    > raczej do szefa bedzie skuteczniejszy od policji

    zartowac raczysz chyba.

    --

    New World Folder.

  • 12. Data: 2004-11-29 20:47:59
    Od: "#342" <h...@g...pl>

    > co zrobić jak jestem za natem tepsowym i zrywa mi te łącze od czasu do
    > czasu
    > średnio raz dziennie
    > czy rezygnacja z nata pomoże?
    > czy jest jakieś inne wyjście?
    > rozmowy z tepsa nie maja sensu

    Jesli nie pomogło zgłoś ponownie w polpaku - oni mają
    na bierząco podglad... Nie nosze różowych okularów!
    Oni naprawde pomagają

    pozdr

  • 13. Data: 2004-11-30 09:26:42
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2004 21:47:59 +0100, #342 napisał:

    > Jesli nie pomogło zgłoś ponownie w polpaku - oni mają
    > na bierząco podglad... Nie nosze różowych okularów!
    > Oni naprawde pomagają
    >
    > pozdr
    nie pomoglo
    pan tym razem mi powiedzial, ze u nich jes wszystko ok
    i zebym skladal reklamacje
    tym razem nie maja w logach nawet zadnych przerwan - dziwne
    w kazdym razie od ostatniej rozmowy tj. z 5 dni nie mam zadnych przerw
    ciekawe na jak dlugo tym razem

    --
    Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
    Zdrowia