  • 91. Data: 2013-06-18 04:41:44
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/17/2013 6:41 PM, Mr. Misio wrote:

    > Ale to jest inne cool.
    >
    > JEdnak to wtedy nie jest masówka. I nie jest tanie.

    na razie jeszcze nie, ale od takich experymentow sie zaczyna. wiekszosc
    ciekawych rzeczy to byle patenty wojskowe.

    > Gdy wszczepka bedzie
    > w cenie nowego smartfona, ewentualnie w zamian za nerke, to 99% hipsteró
    > zanabędzie takiego dynksa, zeby sledzic fejsika ze skejta ;)

    alez oczywiscie. tak jak teraz ludzie chodza ze sluchawami w uszach,
    wlaczanymi ruchem szczeki. niedlugo google uruchomi seryjna produkcje
    swoich okularow. chyba nie trudno sobie wyobrazic w jakim kierunku to
    zmierza. <rs>

  • 92. Data: 2013-06-18 04:54:02
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/17/2013 6:40 PM, Mr. Misio wrote:
    > ale dla pokolenia mobile, gdzie od zawsze mieli limity mniejsze lub
    > wieksze... moze to oni sa targetem?

    akurat w mobile to widze wlasnie odwrotny trend. kiedys bylo unlimited,
    a teraz wprowadzono limity.

    > "damy wam net taki jak mobiny ale po kablu, oczywiscie ruter wifi
    > wiec... internet brzprzewodowy" ;))))

    no ale o co chodzi. uzbroisz caly kraj w WiFi i dane beda
    przekierowywane po internecie, a rozmowy po sygnale. chyba w duzych
    miastach juz tak jest.

    > ech te megakorpy ;)

    wiec sam widzisz, ze wyslugujac sie niemcami, tutaj nic nie wskurasz.

    > ale w ramach pakietu mozesz XX GB tylko pociagnac z pelnym transferem.
    > wiec to taka swinka morska

    alez ja to rozumiem, ale wystepuje przeciwko twojemu sformulowaniu, ze
    za dane trzeba placic. bo tak nie jest.

    > to ze slyszalem o tym i dalem linka nie czyniz tego mojej rewelacji :)
    > ot odpowiedz na pytanie.

    alez ja o to wcale nie pytalem. poprosilem jednak o link, zeby sprawdzic
    jaki byl kontekst twoje informacji. no i slusznie zrobilem, bo jak sie
    okazalo, bylo to cos zgola innego.

    > ja tez nie, zwrocilem na to uwage, bo moze sie okazac, ze stare wroci...

    w tej dziedzinie? stare wroci? no co ty. niedlugo bedziesz mial dzieci,
    ktore nie beda wiedzialy w ogole co to byl telefon na drugie i co sie
    robi z kablem CATV.

    > no place, place za tyle ile sciagne (lub mniej).

    placisz za mosliwosc sciagniecia. nie za dane.

    > Taki ryczalt w sensie "zaplac 50 zł i jedz do woli ile zmiescisz, o
    > 18-tej zamykamy ;)"

    nie. nie. to tak nie jest, bo w tej analogii mozesz przyprowadzic
    jakiego mega glodomora, ktory zezre caly zapas na dwa tygodnie. jakbys
    powiedzial, ze zaplac 50zl i jedz tyle ile jest w knajpie, ale tylko z
    tych dwoch talezy. to co innego. <rs>

  • 93. Data: 2013-06-18 04:57:13
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/17/2013 8:20 PM, Mr. Misio wrote:

    > Dobrze - zapytam: jak wedle Ciebie powinna wygladac analiza ryzyka
    > przejscia na druga stronę jezdni?

    w przedszkolu mnie o tym uczyli. patrzysz w lewo, potem w prawo. potem
    jeszcze raz w lewo i przechodzisz. ot cala analiza. bez wdawania sie w
    kombinowanie czemu ufac i jak bardzo. <rs>

  • 94. Data: 2013-06-18 05:56:46
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 18.06.2013 04:41, rs wrote:

> [...]
    >wlaczanymi ruchem szczeki. niedlugo google uruchomi seryjna produkcje
    >swoich okularow. chyba nie trudno sobie wyobrazic w jakim kierunku to

    Kto używa tego fejsa?

    Usenet | usenet

  • 95. Data: 2013-06-18 10:06:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-18 01:47, Użytkownik rs napisał:

    > alez wolno, ale ty piszesz, ze ktos musial.

    Ja ? tak po szybkim sprawdzeniu widzę że napisałem
    "nie musi".

    > a ty co? psycholog? czy masz jakas legitymacje to zadawania takich
    > pytan?

    Taką sama jak ty do tego na które właśnie odpowiadam.
    I zaznaczam że ja odpowiadam a nie robię uników jak ty.

    > glownie po to zeby inni mieli latwy, szybki dostep, do wspolpracy.

    To nie jest trzymanie/przechowywanie tylko udostępnianie
    dla innych.

    > co wedlug ciebie znaczy "na YT". powiedz mi gdzie wedlug ciebie
    > zaczyna sie YT, a kiedy konczy chmura googla? slucham.

    YT kończy się tam gdzie leżą inne pliki niż video i audio.

    > udostepniam to co chce udostepniac, a przechowuje, to co chce
    > przechowac. jeszcze ci cos moge wytlumaczyc?
    > a jak udostepniam, to juz nie moge jednoczesnie i przechowywac? nie da
    > sie robic dwoch rzeczy na raz, co? <rs>

    To może napisz jak udostępniasz pliki inne niż audio i video.

    Pozdrawiam

  • 96. Data: 2013-06-18 10:31:43
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > no to dzwonia, do ciebie. w sumie na jedno wychodzi.

    Nie na jedno. Nie musze odsluchiwac jak ktos gada z automatem.

    > ale dlaczego zatem nie pozbedziesz sie go w ogole? wtedy bys mial jakis
    > argument, a tak? <rs>

    Bo lubie miec mozliwosc (!!!) przeniesienia urzadzenia w inne miejsce
    a nawet czasem zabrania ze sobą w sposob najprostszy z mozliwych :)

  • 97. Data: 2013-06-18 10:32:59
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:
    > niedlugo google uruchomi seryjna produkcje
    > swoich okularow. chyba nie trudno sobie wyobrazic w jakim kierunku to
    > zmierza. <rs>

    permanentnej inwigilacji.

    okulary google nie przyjma sie, bo zakazali krecic w nich porno.

    a czego nie wesprze przemysl porno to marnie przedzie.

    ;)

  • 98. Data: 2013-06-18 16:24:07
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 4:06 AM, RadoslawF wrote:

    > Ja ? tak po szybkim sprawdzeniu widzę że napisałem
    > "nie musi".

    ale chyba wiesz jaka jest roznica mieczy musi a moze, czy po prostu ci
    az tak nudzi.

    > Taką sama jak ty do tego na które właśnie odpowiadam.
    > I zaznaczam że ja odpowiadam a nie robię uników jak ty.

    nie robie unikow, ale nie widze potrzeby odpowiadania na pytania, ktore
    uwazam za durne, albo retoryczne.

    > To nie jest trzymanie/przechowywanie tylko udostępnianie
    > dla innych.

    bzdura.

    > YT kończy się tam gdzie leżą inne pliki niż video i audio.

    no i? vide i audio to nie sa dane. a podpisy pod materialem wideo to nie
    sa dane?

    > To może napisz jak udostępniasz pliki inne niż audio i video.

    a po co? od tego mam inne chmury. przyjmij do wiadomosci, ze sa serwisy
    oparte o chmure, ktore sa wyspecjalizowana do pewnedo typu sanych. YT
    jest wlasnie taki. mozesz sie napiac, ze tak nie jest, ale to bedzie
    raczej szkoda twojego i mojego czasu. <rs>

  • 99. Data: 2013-06-18 16:41:32
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/18/2013 4:31 AM, Mr. Misio wrote:

    > Nie na jedno. Nie musze odsluchiwac jak ktos gada z automatem.

    nie ma znaczenia. zadzwonia jeszcze raz. a jak sie o tym dowiesz?
    odbierajac telefon. nie wiem co chcesz tutaj udowodnic. swoja niechec do
    kontaktow z ludzmi ta droga? ok. ale nic wiecej.

    > Bo lubie miec mozliwosc (!!!) przeniesienia urzadzenia w inne miejsce a
    > nawet czasem zabrania ze sobą w sposob najprostszy z mozliwych :)

    wiec to ci umozliwia telefon komorkowy. jeszcze raz. co chcesz
    udowodnic. uzywaz telefonu komorkowego, a to, ze tego nie mozesz tego
    nie lubic nie ma najmniejszego znaczenia. <rs>

  • 100. Data: 2013-06-18 17:07:56
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > a poczte skad dostajesz? przez kogo wysylasz? masz pelna kontrole nad
    > tym? <rs>

    Tu pudło, mam serwer prywatny do swojej poczty a jak trzeba szyfruję :P
    Przem