  • 11. Data: 2002-06-26 07:51:19
    Temat: Re: 2a
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <v...@f...lublin.pl> napisał:

    > Półki 64 są podłączone do 2 Mbps, a 16 do 1 Mbps. Również informacje
    > z wnętrza POLPAKu. Jakby nie patrzeć, jest to pewien overbooking.

    Nie wiem co to są półki po 64 porty, może te 120 dzielą się
    na 2 części, każda zasilana innym łączem.
    W każdym razie rozmawiałem na temat wyjścia półki z obsługą
    SDI we Wrocławiu i facet zarzekał się, że jest tylko jedno
    wyjście 2MB dla całej 120ki.
    --
    Olek =============================
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 12. Data: 2002-07-08 16:29:31
    Od: "marek 'moa' piotrowski" <m...@...pl>

    toc,

    Fri, 14 Jun 2002 19:13:01 +0000 (UTC), "ix1" <i...@w...pl> wystukalbyl:

    >Mój kolega się nabrał w godzinach szczytu na moim SDI wyciągam więcej niż
    >on!!!!!
    >Wystarczy????

    ma coś spieprzone w konfiguracji, albo dużego pecha - kupę ssaczy na tym
    samym łączu. ja w tym momencie mam 14 na wyjściu i 24 kbajty na wejściu.
    gorzej praktycznie nie bywa. w nocy zdarza się całe 2mbity dla siebie...

    moa

    --- GeeMail'2k+2+ v0.973 (cracked)

  • 13. Data: 2002-07-08 18:52:31
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "marek 'moa' piotrowski" <m...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samym łączu. ja w tym momencie mam 14 na wyjściu i 24 kbajty na wejściu.
    > gorzej praktycznie nie bywa. w nocy zdarza się całe 2mbity dla siebie...

    Hehe. Skoro pod takim cisnieniem masz tylko
    14/24 to znaczy ze razem z toba te 10-20 osob
    uzywajacych kazy masakruje normalnych przeszlo 150
    userow na kabatach. Moi sasiedzi w podskokach
    uciekali z 2a do chello z braku acn-a.

    P/