  • 101. Data: 2013-01-04 17:48:39
    Temat: Re: 3 lata bez zawiasów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R2r" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-01-04 12:10, J.F pisze:

    >Temu. :-P
    >Udajesz głupiego, czy naprawdę nie rozumiesz różnicy czynów, za które
    >w jednym przypadku sąd orzekł karę więzienia a w drugim grozi co
    >najwyżej 500 zł mandatu i 10 punktów karnych. Karę więzienia sąd
    >orzekł w związku ze spowodowaniem wypadku śmiertelnego będącego
    >konsekwencją rażącego naruszenia zasad bezpieczeństwa a nie za samo
    >naruszenie.

    No bo po prawdzie to nie rozumiem :-)
    Jade sobie 130/50, przytrafia sie cos nieprzewidzianego, jest trup,
    nadmierna brawura, trzy lata.

    Jade sobie 130/50, zagrozenie stwarzam takie samo, ale tym razem
    trafia sie tylko suszarka, 500zl.

    Wychodzi mi na to ze trzy lata dostalem za pecha. No coz, zdarza sie,
    pech widac potrojny.
    Ale za pecha nalezy sie tylko rok w zawiasach, choc kodeks przewiduje
    do 8 lat :-)

    J.

  • 102. Data: 2013-01-04 18:04:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:kc64f9$acq$...@n...ipartners.pl...

    > Nie, miała zawiasy.

    Nie.
    Miała ograniczenie wolności bez zawiasów.

  • 103. Data: 2013-01-04 18:37:50
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-01-04 17:48, J.F pisze:
    > No bo po prawdzie to nie rozumiem :-)
    Jaja sobie robisz. :-)
    Jak zaczniesz latać po mieście z wackiem na wierzchu to powinieneś
    zostać tak samo ukarany jak za gwałt?

    > Jade sobie 130/50, przytrafia sie cos nieprzewidzianego, jest trup,
    > nadmierna brawura, trzy lata.
    No, a jeśli trafisz w przystanek pełen ludzi to pewnie jeszcze więcej.

    > Jade sobie 130/50, zagrozenie stwarzam takie samo, ale tym razem trafia
    > sie tylko suszarka, 500zl.
    No i co w tym dziwnego? Stworzyłeś zagrożenie ale nikomu nic się nie
    stało. W pierwszym przypadku nie tylko stworzyłeś zagrożenie ale również
    kogoś pozbawiłeś życia.

    > Wychodzi mi na to ze trzy lata dostalem za pecha. No coz, zdarza sie,
    Możesz to sobie i tak tłumaczyć. Ważne, żebyś miał świadomość
    konsekwencji tego ewentualnego "pecha" w połączeniu z innymi
    zachowaniami i starał się unikać tych zachowań.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 104. Data: 2013-01-04 19:29:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nie.
    >Miała ograniczenie wolności bez zawiasów.

    Czyli w jej przypadku ... przygotowanie planu treningow i wyslanie
    pisma przed wyjazdami ?
    Czy nawet nie, bo czy wyjazd na zgrupowanie to jest "zmiana miejsca
    stalego pobytu" ?

    Do tego doszlo 30h prac spolecznych ... na basenie :-)

    J.

  • 105. Data: 2013-01-04 19:35:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > stalego pobytu" ?
    >
    > Do tego doszlo 30h prac spolecznych ... na basenie :-)

    Ale za friko na czyjąś rzecz.
    Kiedy tyle przepracowałeś dla kogoś?

  • 106. Data: 2013-01-04 19:36:26
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 11:24:28 UTC+1 użytkownik Tom N napisał:
    > <http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,131
    35753,3_lata_pozbawienia_wolnosci_dla_Macieja_Z_.htm
    l>

    > "Dziennikarz motoryzacyjny Maciej Z. skazany na 3 lata za spowodowanie
    >
    > �miertelnego wypadku
    >
    > [...]
    >
    > Wyrok jest nieprawomocny."
    >

    > Nie chce mi sie szuka� w�tku z "zawiasami"
    >

    > --
    >
    > 'Tom N'

    na mnie już podziałało prewncyjnie ale nie mam frrarii

  • 107. Data: 2013-01-04 20:24:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
    >Ale za friko na czyjąś rzecz.
    >Kiedy tyle przepracowałeś dla kogoś?

    Zdarzalo sie. Pewne rzeczy sprawiaja przyjemnosc.
    No moze nie 30h dla jednej osoby ...

    Choc akurat w jej przypadku ... po paru godzinach obowiazkowych
    treningow moze ma juz wstret na widok basenu :-P

    J.

  • 108. Data: 2013-01-04 21:13:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 16:21:18 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Tam to jeszcze chyba nieogarnięcie mocnego samochodu.
    > Bo z tego wszystkiego co o wypadku pisali, to wyszło że ona wyprzedzając
    > kolumnę rozpędziła się do prędkości przy której nie potrafiła skończyć tego
    > wyprzedzania.

    e-e

    Z tego co pamiętam, to przed nią pojazd zaczął wyprzedzać, ona poszła za
    nim, jak ten zjechał na prawy, to zobaczyła auto z przeciwka.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 109. Data: 2013-01-04 22:05:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    >Potem dziwny (ale chyba powszechny - dwa razy widziałem na własne
    >oczy)
    >odruch że wyprzedzający, zamiast uciekać w prawo, to ucieka w lewo.

    Bardzo rozsadny odruch - uciekniesz w prawo, rozbijesz sie na drzewie,
    a sprawca ... odjedzie i nikt nawet nie zapamieta numerow. pierwszy z
    naprzeciwka tez odjedzie, swiadka zabraknie i za ofiary odpowiedzialny
    bedziesz ty.

    Wiec lepiej od razu wyraznie w lewo ku srodkowi, a sprawca jak
    zawinil to niech zwiedza rowy :-P
    Przy okazji ci z przeciwka zobacza i zjada w prawo, wiec miejsce sie
    znajdzie :-)

    Ale ... za taki odruch tez mozna pojsc siedziec :-)

    J.

  • 110. Data: 2013-01-04 22:14:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To drugie.
    > Chyba że będzie to główna ulica w mieście z hopą nieusuwaną przez lata,
    > wtedy część winy również dla zarządcy drogi.

    Tylko, że to jest wina za wszystko (np niszczenie zawieszenia wszystkich) a
    nie ten jeden wypadek.