  • 1. Data: 2009-09-15 09:32:38
    Temat: 3 monitory
    Od: Marek Marecki <m...@g...com>

    Witam
    W jaki sposób podłączyć 3 monitory do komputera bez wydawania dużych
    pieniędzy ? Mam komputer ze złączem PCI-E x16. Dodam że nie chodzi mi
    o super wydajność bo ma to być zestaw do pracy a nie do grania.
    Dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2009-09-15 09:45:19
    Temat: Re: 3 monitory
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek Marecki"
    >Witam
    >W jaki sposób podłączyć 3 monitory do komputera bez wydawania dużych
    >pieniędzy ?

    Kablem.

    >Mam komputer ze złączem PCI-E x16.

    Tylko?
    Bo od tego zależy co i w jakiej konfiguracji możesz podłączyć. I za ile.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 3. Data: 2009-09-15 09:56:45
    Od: Marek Marecki <m...@g...com>

    > Bo od tego zależy co i w jakiej konfiguracji możesz podłączyć. I za ile.

    Jest tego trochę więcej:

    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF06b/12454-
    12454-64287-3328896-3328896-3658081-3818553.html

  • 4. Data: 2009-09-15 10:30:51
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek Marecki"

    >Jest tego trochę więcej:
    >
    >http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF06b/12454
    -12454-64287-3328896-3328896-3658081-3818553.html

    E, tam masz jedną szesnastkę, dwie jedynki i "stare" PCI, więc możesz
    dowolnie kombinować z kartami na x16 i x1 (bo jednak PCI bym do tego już
    nie wykorzystywał w dzisiejszych czasach). Np. jedną kartę na x16 z
    2xDVI i jedną na x1 z DVI albo wręcz 2xDVI.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 5. Data: 2009-09-15 10:46:26
    Od: Marek Marecki <m...@g...com>

> [...]
    > nie wykorzystywał w dzisiejszych czasach). Np. jedną kartę na x16 z
    > 2xDVI i jedną na x1 z DVI albo wręcz 2xDVI.

    to ja chyba jakiś prehistoryczny jestem - dwie karty graficzne będą
    działać jednocześnie w systemie ?
    WinXP to obsłuży ?

  • 6. Data: 2009-09-15 12:18:25
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek Marecki"
    >to ja chyba jakiś prehistoryczny jestem - dwie karty graficzne będą
    >działać jednocześnie w systemie ?
    >WinXP to obsłuży ?

    Toż nawet Win98 to obsługiwał. "temy rencamy" zestawiałem taką
    konfigurację.
    Podobno bywają problemy z jakimiś konkretnymi kombinacjami
    kart/sterowników, ale tu już konkretniejszy nie będę, bo nie miałem.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 7. Data: 2009-09-15 12:36:59
    Od: "Eryk" <t...@m...pl>

    > Podobno bywają problemy z jakimiś konkretnymi kombinacjami
    > kart/sterowników, ale tu już konkretniejszy nie będę, bo nie miałem.

    U mnie kiedyś nie chciały chodzić obok siebie dwie karty ati, jedna była 64
    bitowa a druga 128.

    Ostatnio miałem problem z instalacją najnowszych sterowników ati bo okazało
    się, że te nowsze nie wspierają starszych kart. Ponieważ mam u siebie w
    miarę nowe sterowniki pozbyłem się starszej karty Ati i wstawiłem starego
    GF7300 i teraz działają obok siebie Ati 4770 i ten GF.

    Pzdr
    Eryk

  • 8. Data: 2009-09-15 12:47:13
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Marek Marecki" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]
    > 2xDVI i jedną na x1 z DVI albo wręcz 2xDVI.

    to ja chyba jakiś prehistoryczny jestem - dwie karty graficzne będą

    Obsłuży o ile sterowniki nie będą "przedziwne"- praktycznie sprawdzałem na
    AGP+PCI.

    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-09-15 13:33:17
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Marecki" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF06b/12454-
    12454-64287-3328896-3328896-3658081-3818553.html

    Twoja płyta ma zintegrowaną grafę, tyle że z DSUB a nie DVI (a więc monitor
    tylko CRT). Dorzucić do niej zwykłą kartę grafiki z dwoma wyjściami i będzie
    razem 3. Ewentualnie karta grafiki z trzema wyjściami, choć to dość drogie
    rozwiązanie.
    Najprościej dwie karty graficzne; żeby uniknąć problemów to jest samej
    firmy, żeby pasował ten sam sterownik. Jeśli karta na PCI-Ex x1 byłaby zbyt
    niedostępna / droga, to mozna jakiegoś FX5200 czy R9200 na PCI.

  • 10. Data: 2009-09-15 13:45:29
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    maX jest autorem poniższej notatki:

    > Twoja płyta ma zintegrowaną grafę, tyle że z DSUB a nie DVI (a więc
    > monitor tylko CRT).

    na dzień dzisiejszy trudniej kupić tanio LCD z DVI niż z D-SUB... wiele
    modeli ma to złącze, jako jedyne, albo dodatkowe.

    --
    _____