  • 11. Data: 2002-04-03 22:43:58
    Temat: Re: 350 mln zł kary na TPSA (off-topic)
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    "Godryk" <f...@s...com.au> napisał:
    > Tak się składa, że mój Outlook też go nie widzi. Albo tenże
    > RusH nie potrafi sobie poprawnie skonfigurować newsów, albo
    > programowo nie lubi posiadaczy Windy.

    To drugie. I nie 'Windy', tylko 'Outlooka'. Bo na 'Winde' sa tez inni
    klienci pocztowi.
    Tak czy siak jego strata.

    > A propos pytanie do moderatora: czy nie dałoby się jakoś
    > automagicznie tłumaczyć tych postów na ogólnie przyjęty
    > standard?

    Sek w tym, ze one pisane w ogolnie przyjetym standardzie text/plain. Nic im
    nie mozna zarzucic.
    Jest to ewidentna dziura OE, ale dlaczego bohater tego podwatku chce sobie
    ograniczac publicznosc, to juz nie moja sprawa.
    To pewnie taki szpan. Umie wykorzystac dziure, wiec jest 'cool'. Spapugowal
    po paru innych co wczesniej na to wpadli.

    --
    ../ premax
    ../ p...@h...pl

  • 12. Data: 2002-04-07 11:56:32
    Temat: Re: 350 mln zł kary na TPSA
    Od: Lukasz Kozicki <l...@a...pl>

    Heniek wrote:
    > Ja natomiast zadam inne pytanie:
    > Gdzie był moderator?

    Moderatorowi chyba nic do tego - jeśli "RusH"
    nie życzy sobie, by jego posty czytali ludzie
    korzystający z MSOE - to jego osobista sprawa.
    Inni nawet mogą nie zauważyc różnicy.

    pozdr,
    --
    Łukasz Kozicki

  • 13. Data: 2002-04-08 17:48:59
    Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl>

    Użytkownik "Michal Szokolo" <m...@k...pmp.com.pl> napisał w
    wiadomości news:3CA34E5B.53CE8B14@kill-spammers.pmp.com.pl...

    Jak zwykle odwolali sie, malo z tym - sa bezczelni Wiecej
    http://biznes.onet.pl/0,477038,wiadomosci.html

    Zaslav