  • 1. Data: 2002-03-24 20:58:16
    Temat: Polchat- brak wejscia do pokoju
    Od: "Antoni" <a...@p...onet.pl>

    Pomocy,
    Od 2 dni nie moge wejsc do zadnego pokoju POLCHATU. Wczesniej nie było
    zadnych problemow.
    Wchodze na strone http://www.polchat.pl/ , potem np wybierajac okno
    "towarzyski" bardzo wolno otwiera sie strona wejsciowa, (albo wcale sie nie
    konczy otwieranie) ale tylko z reklamowa ramka u gory, reszta jest biała i
    nie ma mozliwosci wpisania NICKA. Mam kompa podłaczonego do małej sieci
    SDI, na pozostałych maszynach nie ma problemu.
    Reinstalacja IE 6.0 nie pomaga. Mam zone alarm i antytrojana -The cleaner.
    Nie znalazlem tez zadnego wirusa.
    Gdzie szukac rozwiazania problemu
    Reinstalacja kompa to dla mnie tragedia

    Antoni

  • 2. Data: 2002-03-26 17:05:22
    Temat: Re: Polchat- brak wejscia do pokoju
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Zainstaluj odnowa Java Runtime Environment np. wersje 1.4 z www.sun.com

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 3. Data: 2002-03-29 04:58:51
    Od: "Łukasz Orzechowski" <t...@i...pl>

    Antoni:

    > Reinstalacja IE 6.0 nie pomaga. Mam zone alarm i antytrojana -The
    cleaner.

    Sprawdz, czy Zone Alarm nie blokuje Ci portow, na ktorych dziala czat -
    AFAIR 14010 i podobne . Najlepiej na chwile odinstaluj ZA i zobacz, czy
    pomoze. Sprobuj zastanowic sie, co ostatnio instalowales. No i, ogolnie,
    raczej nie pisz tego typu postow na polip - wlasciwsze byloby cos zwiazanego
    z Windowsem, ostatecznie pl.com.networking.

    Lukasz