  • 1. Data: 2009-04-18 19:11:03
    Temat: ERA - przedłużenie
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    pewnie typowe, ale jednak:
    jaki telefon jest godny polecenia do 300 zł w wymianie z przedłużeniem umowy
    w Erze?
    Głównie: bateria, w dalszej kolejności aparta i ewentualnie wi-fi - choć nie
    jest to priorytet.
    Proszę o wskazówki, głównie z doświadczenia, bo to co piszą producenci, to
    wynika że żadnego telefonu nie musiałbym przez dwa tygodnie ładować, a
    jednak...

    --
    Pioterk

  • 2. Data: 2009-04-18 19:52:01
    Temat: Re: ERA - przedłużenie
    Od: z <z...@g...pl>

    Piter S. pisze:
> [...]
    > umowy w Erze?
    > Głównie: bateria, w dalszej kolejności aparta

    Jeśli chodzi o apratat fotograficzny to
    SEK800 raczej juz nie dostaniesz ale K810 podobno bywa.
    Ja bym się upierał żeby mi go wykopali z podziemi.
    Kilka nowszych modeli to kicha pod względem fotek.

  • 3. Data: 2009-04-19 08:24:04
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli chodzi o apratat fotograficzny to
    > SEK800 raczej juz nie dostaniesz ale K810 podobno bywa.
    > Ja bym się upierał żeby mi go wykopali z podziemi.
    > Kilka nowszych modeli to kicha pod względem fotek.

    A modele:

    LG KU990 Viewty
    Samsung F480
    Samsung U900 Soul
    Nokia 5800 XpressMusic

    Co można o nich dobrego i złego powiedzieć?

    --
    Piotrek

  • 4. Data: 2009-04-19 08:52:05
    Od: jalboss <j...@s...poczta.onet.pl>

    Piter S. pisze:

    > A modele:
    >
    > LG KU990 Viewty
    > Samsung F480
    > Samsung U900 Soul
    > Nokia 5800 XpressMusic
    >
    > Co można o nich dobrego i złego powiedzieć?

    Mam od 2 tygodni U900 bez simlocka na sofcie Ery.
    Zalety jak dla mnie to:
    - waga - jest ciężki
    - metalowa obudowa,
    - dobry slider
    - bateria na 3-4 dni (ładuje sie przy podpięciu do kompa)
    Wady:
    - brak mozliwości sortowania książki telefonicznej wg nazwiska
    - nieintuicyjne dodawanie odbiorcy przy pisaniu smsów
    - środkowy klawisz funkcyjny jako połączenie do era internet

  • 5. Data: 2009-04-19 08:57:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piter S." napisał:

    > A modele:
    >
    > LG KU990 Viewty
    > Samsung F480

    > Co można o nich dobrego i złego powiedzieć?

    Jeśli chodzi o aparat? Że do trzaskania "na szybko" fotek się nie nadają,
    zwłaszcza ten pierwszy ;-) Zresztą przeczytaj sobie testy Viewty np. tu:
    http://www.telix.pl/artykul/test-telefonu-lg-ku990--
    viewty--0,20754.html
    a F480 np. tu:
    http://www.telepolis.pl/artykuly.php?id=275

    JoteR

  • 6. Data: 2009-04-19 09:57:25
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwłaszcza ten pierwszy ;-) Zresztą przeczytaj sobie testy Viewty np. tu:

    A czy komuś działa Naviexpert i Nav4all na LG KU990 Viewty?

    --
    Piotr

  • 7. Data: 2009-04-20 16:20:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pewnie typowe, ale jednak:
    > jaki telefon jest godny polecenia do 300 zł w wymianie z
    > przedłużeniem umowy w Erze?

    Czasy takie ze moze lepiej nie przedluzac, tylko poczekac pare
    miesiecy ?

    Oczywiscie w Erze to ostroznie z czekaniem - zeby sie nie okazalo
    ze poprzednai promocja sie skonczyla..

    J.