  • 11. Data: 2015-09-22 22:59:35
    Temat: Re: 3d bez okularow w komorce... Estar Takee
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "user" <b...@d...com> wrote in message
    news:mtsese$s2u$1@node1.news.atman.pl...
    > I to wszystko za 170 $ ? nieźle ..

    bardziej za $117

    http://www.antelife.com/takee-1-3d-holographic-2gb-r
    am-32gb-rom-mt6592t-2-0ghz-octa-core-5-5-inch-fhd-co
    rning-gorilla-glass-screen-3g-smartphone-black.html

    chyba ze ma sie pecha i trzeba vat doplacic

    w antutu ~31,5k

    --
    http://db.org.pl/

  • 12. Data: 2015-09-23 10:58:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 21 Sep 2015 21:48:09 +0200, w <mtpmpd$blr$1@srv.chmurka.net>, "m4rkiz"
    <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał(-a):

    > jezeli kogos interesuja jakies szczegoly to jeszcze pare dni
    > bede mial go w rece

    Napisz teraz jakie ma wady, bo przecież jakieś musi mieć :)

  • 13. Data: 2015-09-23 21:05:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Napisz teraz jakie ma wady, bo przecież jakieś musi mieć :)

    tak jak pisalem - stosunkowo slaby led na pleckach

    wyczytalem ze brak LTE co akurat nie jest dla mnie
    problemem bo i tak mieszkam na zadupiu i musze polegac
    na wifi\aero

    android 4.2.2 z obiecanym update do piatki za miesiac z hakiem
    ale wiemy jak to z takimi obietnicami bywa

    --
    http://db.org.pl/

  • 14. Data: 2015-09-23 22:35:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.09.2015 o 10:58, r...@k...pl pisze:

    > Napisz teraz jakie ma wady, bo przecież jakieś musi mieć :)

    przeczytaj moj list z około 6 miesięcy temu o landvoo l900. obudowa
    identyczna i 2 karty sim o różnych rozmiarach. typowe. Wszystko co jest
    w reklamie działa, tak 4, moze 4+. wszystko co powinno działać bez
    komentarza działa tak na 3 z minusem. PRawdziwe kwiatki wychodzą po paru
    tygodniach działania albo po paru upadkach, które na motoroli, albo
    samsungu nie robią wrażenia. Oczywiście ten telefon moze być wyjątkiem. ;)

    ToMasz

  • 15. Data: 2015-09-23 22:37:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.09.2015 o 22:59, m4rkiz pisze:
> [...]
    rning-gorilla-glass-screen-3g-smartphone-black.html

    > chyba ze ma sie pecha i trzeba vat doplacic

    ja raz kupiłem chińczyka i sobie nie kupie już nigdy. ale dzieciom - kto
    wie? Dzięki że zrobiłeś antutu, dlamnie to miarodajny test. jeśli
    będziesz miał telefon z lepszym 3d, albo z dwoma kamerami - daj znać. ja
    teraz pstrykam dwie fotki, sklejam w gimpie i oglądam przez gooogle
    glass. jak na karton i 2 soczewki - efekt... że tak powiem dupe urywa.

    ToMasz