  • 1. Data: 2010-10-05 13:36:44
    Temat: [3miasto] gdzie wymiana klockow?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    No wlasnie, gdzie wymieniacie i jakie ceny? Bo zadzwonilem do Hondy
    (przod i tyl, 2 x 107zl), w Ringu obok Media Markt 2 x 90zl. Zawsze tak
    drogo bylo? Ja pamietam, ze wymienialem kolo 50zl za os. Moze polecicie
    majstra dobrego i taniego?;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 2. Data: 2010-10-05 13:41:47
    Temat: Re: [3miasto] gdzie wymiana klockow?
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał

    > Moze polecicie majstra dobrego i taniego?;)

    Dobrze i tanio to jest jak sie samemu wymieni.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-10-05 14:06:10
    Od: jahoo3m <j...@w...pl>

    W dniu 2010-10-05 13:36, Maciej Browarczyk pisze:
> [...]
    > (przod i tyl, 2 x 107zl), w Ringu obok Media Markt 2 x 90zl. Zawsze tak
    > drogo bylo? Ja pamietam, ze wymienialem kolo 50zl za os. Moze polecicie

    MM Serwis na Piekarniczej.
    Może nie bardzo tanio (nie pamietam dokładnie), ale napewno porządnie

  • 4. Data: 2010-10-05 14:35:15
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-10-05 13:41, Hinek pisze:

    > Dobrze i tanio to jest jak sie samemu wymieni.

    Nie mam warunkow za bardzo.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 5. Data: 2010-10-05 15:03:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Hinek

    > Dobrze i tanio to jest jak sie samemu wymieni. Pozdr

    Zapomniałeś dodać, że wyłącznie wtedy, gdy umie się to zrobić. Wymieć
    wymieni prawie każdy, ale dobrze zrobi to mało kto. Choćby dlatego, że na
    koniec wypadałoby zmierzyć bicie tarcz, a tego nie zrobi się linijką.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-10-05 15:13:31
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-10-05 15:03, to pisze:

    > Zapomniałeś dodać, że wyłącznie wtedy, gdy umie się to zrobić. Wymieć
    > wymieni prawie każdy, ale dobrze zrobi to mało kto. Choćby dlatego, że na
    > koniec wypadałoby zmierzyć bicie tarcz, a tego nie zrobi się linijką.

    Umiem ale:
    a) nie moj samochod, wiec nie mam kluczy i nie za bardzo chce mi sie
    rozkminiac jak ten zacisk rozlozyc (Honda, wiec moga byc jakies dziwactwa)
    b) nie mam po prostu jak podniesc samochodu a na podnosniku to mozna
    kolo zmienic :)
    No i jak zauwazyles bicia linijka tez nie zmierze ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej