  • 1. Data: 2010-10-05 11:56:35
    Temat: [WAW] Kierowcy w naszym mieście łączą się przed wyborami! ;)
    Od: kpawlak <"kpawlak/./\\wytnij.to\\/./"@asme.pl>

    A, nie... to nie chamska reklama jednego z kandydatów - to coś akurat
    autentycznego, zarejestrowanego jeszcze w sierpniu przeze mnie podczas
    jednej imprezy...

    http://www.asme.pl/12862674578227.shtml

    Uklony

    kpawlak
    --
    Tylko nie po oczach!! Tylko nie polityka!!! :))
    Witryna P.R.W.: http://www.prw.waw.pl/

  • 2. Data: 2010-10-05 12:23:26
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-10-05 11:56, kpawlak wrote:

    > kpawlak

    spamer

  • 3. Data: 2010-10-05 12:51:14
    Od: kpawlak <"kpawlak/./\\wytnij.to\\/./"@asme.pl>

    mleko pisze:

    > spamer

    ...kretyn

    Uklony

    kpawlak

  • 4. Data: 2010-10-05 13:08:32
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-10-05 12:51, kpawlak wrote:

    > ...kretyn
    >
    > Uklony
    >
    > kpawlak

    Skoro zarejestrowane przez ciebie i nie jestes spamerem, to dla czego
    nie podales linka bezposredniego tam gdzie umiesciles material?
    Na przyszlosc:
    http://www.youtube.com/watch?v=nVUDyJYnsiY&feature=p
    layer_embedded
    O filmiku i przezuwajacym Januszu nie zamierzam sie wypowiadac.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-10-05 13:18:51
    Od: kpawlak <"kpawlak/./\\wytnij.to\\/./"@asme.pl>

    mleko pisze:

> [...]
    > Na przyszlosc:
    >
    > O filmiku i przezuwajacym Januszu nie zamierzam sie wypowiadac.

    Pisałem - kretyn... YT jest tylko formą odtwarzacza - pierwotnym
    miejscem umiejscowienia jest serwis ASME:
    http://www.asme.pl/12862674578227.shtml

    Od lat nie mam złudzeń co do poziomu obecnej młot_cieszy...

    Ukłony

    kpawlak

  • 6. Data: 2010-10-05 13:34:44
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-10-05 13:18, kpawlak wrote:
    > mleko pisze:

    > Pisałem - kretyn... YT jest tylko formą odtwarzacza - pierwotnym
    > miejscem umiejscowienia jest serwis ASME:

    Ja jestem kretynem, a ty geniuszem - to logiczne, najpierw umieszczasz
    material na serwisie a-costam, a pozniej ten material pojawia sie na
    jutiubie.
    Spamujesz i tyle, nawet nie chce mi sie zaglebiac w temat, czy chodzi o
    promocje bzdurnej strone czy o jkm

    > Od lat nie mam złudzeń co do poziomu obecnej młot_cieszy...

    Dobrze ze "młot_ciesz" nie istnieje i ma w powazaniu twoje zludzenia