  • 1. Data: 2010-10-05 00:16:21
    Temat: Próg zwalniający poza miastem legalny?
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    miasto postawiło próg zwalniajacy poza miastem
    czyli biała tablicą ale pomiędzy zieloną

    czy umiejscowienie progu jest legalne?

    pomijam fakt ze jak zwykle ktos mlody nabruzdzil patracil
    i cale spoleczenstwo przez amitnego radnego bedzie przez prog przejezdzac!

  • 2. Data: 2010-10-05 00:31:29
    Temat: Re: Próg zwalniający poza miastem legalny?
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pomijam fakt ze jak zwykle ktos mlody nabruzdzil patracil
    > i cale spoleczenstwo przez amitnego radnego bedzie przez prog przejezdzac!
    Legalny czy nie jest nieważne. Niedługo owe społeczeństwo będzie pisać
    petycję o likwidację progu :) To ustala jakiś tam zarząd dróg. Ważnym jest
    powiązanie radnego z owym zarządem :)
    Wojtek

    --
    Powódź ma też plusy dodatnie,
    każdy dostał darmowe oczko

  • 3. Data: 2010-10-05 00:49:27
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Legalny czy nie jest nieważne. Niedługo owe społeczeństwo będzie pisać
    > petycję o likwidację progu :) To ustala jakiś tam zarząd dróg. Ważnym jest

    no jasne a fajnie sie robi hamowanko za 90 do 20 przed progiem i tak nagle?
    ktos nad tym pomyslal ile ludzi sobie tam polamalo zawieszenia wjezdzajac do
    miasta?

  • 4. Data: 2010-10-05 01:00:27
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > no jasne a fajnie sie robi hamowanko za 90 do 20 przed progiem i tak
    > nagle?
    > ktos nad tym pomyslal ile ludzi sobie tam polamalo zawieszenia wjezdzajac
    > do miasta?
    A ilu owych ludzi wzieło te zawieszenia i poszło zrobić łomot do przezesa?
    Nagle? To nie ma wcześniej stosownych tablic? Z radością bym wezwał policję
    do takiego przypadku :) Podaj co to za miasto, lubię swoje zawieszenie :) W
    Krakowie mieszkańcy ulicy napisali stosowny wniosek i próg zdjęto. Natomiast
    posiadamy, chyba, rekord pięciu progów na dwustu metrowej ulicy :)
    Wojtek

  • 5. Data: 2010-10-05 02:30:08
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Oct 2010 00:16:21 +0200, Kris napisał(a):

    > miasto postawiło próg zwalniajacy poza miastem czyli biała tablicą ale
    > pomiędzy zieloną
    To nie jest poza miastem, tylko poza terenem zabudowanym.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 6. Data: 2010-10-05 06:56:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 00:16:21 +0200, Kris napisał(a):

    > miasto postawiło próg zwalniajacy poza miastem
    > czyli biała tablicą ale pomiędzy zieloną

    Podkręć jasność wypowiedzi. Miasto kończy się w miejscu zielonej tablicy
    z przekreślonym napisem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2010-10-05 07:48:21
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 05.10.2010 00:16, Kris pisze:
> [...]
    >
    > pomijam fakt ze jak zwykle ktos mlody nabruzdzil patracil
    > i cale spoleczenstwo przez amitnego radnego bedzie przez prog przejezdzac!

    Z ciekawostek - próg zwalniający na dwupasmówce..
    Nie jeżdżę tam często i nie wiem czy to jest teren zabudowany(raczej na
    pewno nie).
    Chodzi o trasę Katowice-Wisła w okolicy Ochab, a może już Skoczów..
    Tam są chyba jakieś szkody popowodziowe, zrobili zwężkę do jednego pasa,
    ograniczenie tonażowe i postawili.. progi zwalniające, oczywiście
    stosownie oznakowane.

  • 8. Data: 2010-10-05 08:43:46
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-05 07:48, Rafał pisze:

> [...]
    > Tam są chyba jakieś szkody popowodziowe, zrobili zwężkę do jednego pasa,
    > ograniczenie tonażowe i postawili.. progi zwalniające, oczywiście

    Więc jak pojedziesz następnym razem to przypatrz się że między progami
    jest uskok nawierzchni (Wisła podmyła podbudowy w tym miejscu). Gdyby
    nie zrobili zwężenia do jednego pasa i progów to nikt pewnie by nie
    zwolnił. A druga rzecz że remont jest przewidziany dopiero na wiosnę 2011.

  • 9. Data: 2010-10-05 10:46:06
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > miasto postawiło próg zwalniajacy poza miastem
    > czyli biała tablicą ale pomiędzy zieloną
    > czy umiejscowienie progu jest legalne?

    Z tego co się orientuję to o możliwości zamontowania progu
    nie decuduje położenie drogi, ale jej status. Jeśli to nie
    droga wojewódzka to myślę że można zrobić tam próg. Nie
    pamiętam już dokładnie, ale chyba od gminnej "w dół"
    dopuszcza się montowanie progów.

  • 10. Data: 2010-10-05 15:37:19
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 05 Oct 2010 07:48:21 +0200, Rafał napisał(a):

> [...]
    > Tam są chyba jakieś szkody popowodziowe, zrobili zwężkę do jednego pasa,
    > ograniczenie tonażowe i postawili.. progi zwalniające, oczywiście

    I ograniczenie prędkości do 30 km/h. Progi zaś nie są zbyt "agresywne".

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138