  • 41. Data: 2014-12-17 00:50:50
    Temat: Re: 4.37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    > Kiepsko się starasz. Przeciętne wynagrodzenie w latach 1998-2013 wzrosło
    > 2.55 raza, do 2014 2.6 jest na pewno.
    >
    > Moje wzrosło więcej.
    >
    > MJ

    W Polsce jest kilka milionów emerytów i rencistów. Im nie wzrosło 2,6 raza.
    Nie patrz na wszystko tylko pod kątem własnego nosa.
    ---
    A ile im wzrosło w wyniku rewaloryzacji ?

  • 42. Data: 2014-12-17 02:45:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Dec 2014 00:49:52 +0100, re napisał(a):
    > Użytkownik "J.F."
    > A ja sie tak zastanawiam ... zagazowalem samochod i akurat gaz
    > podrozal do ~1.5. To benzyna musiala byc po ~3zl.
    > ---
    > Kojarzę jakąś cenę 2,99
    >
    > A to byl rok ... ok 2000.
    > ---
    > Ale potem był czas, że Pb kosztowało 3x drożej od LPG

    Byl, ale to dlatego ze LPG spadlo ponizej tych 1.50, a nawet ponizej
    1.00 :-)

    J.

  • 43. Data: 2014-12-17 08:42:09
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > bugattieb1001 wrote in message
    ps.com...
    > Rafale, nie bzdura tylko praktyka.
    > [...]

    Oczywiście, że bzdura.
    Pochwal się może, jakież to cudowne auto spala 5-6l przy 150km/h ;)
    ... do tego z domieszką jazdy miejskiej :P.

  • 44. Data: 2014-12-17 11:37:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 22:40:59 UTC+1 użytkownik Michał
    Jankowski napisał:

    >W Polsce jest kilka milionów emerytów i rencistów. Im nie wzrosło 2,6
    >raza. Nie patrz na wszystko tylko pod kątem własnego nosa.

    ZUS nie wyplaca w oparciu o srednie zarobki ?

    Kwota bazowa 99-2014 wzrosla 2.4 raza
    http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=1020

    J.

  • 45. Data: 2014-12-17 11:42:02
    Od: b...@g...com

    Czytaj ze zrozumieniem.
    Nigdzie nie napisałem że przy 140, 150 km/h zuzywa 5-6 ON. Ani tez przy średniej z
    tych predkosci.
    Napisałem "czesto i gęsto prując 140-150" czyli średnia była ok. 90-100 km/hz
    autostrady i miasta włącznie.
    Auto to muł Astra F 1.7 TDS 82 PS.

    Pozdr.
    Bugatti

  • 46. Data: 2014-12-17 12:20:19
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 17 grudnia 2014 11:37:54 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > ZUS nie wyplaca w oparciu o srednie zarobki ?

> [...]

    raczej waloryzuje stare świadczenia o ileśtam rocznie. Teraz się chwalą że nie mniej
    niż 40 złotych, pewno brutto. Pamiętam z tv że kiedyś to było 8-10 złotych. Chyba 70%
    świadczeń to świadczenia do 1500 na miesiąc. W sumie nie żal mi tych ludzi. Jak dbali
    o własne państwo tak mają. Ale kilkanaście milionów ludzi z bardzo małymi dochodami
    strasznie dołuje gospodarkę. Inna sprawa że jak by im dac więcej niż na czynsz, jedne
    tanie buty na rok i jedzenie. To nakupowali by chińskich pierdół i wyszło by dużo
    kasy z kraju.

  • 47. Data: 2014-12-17 12:24:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-17 12:20, k...@g...com pisze:
    > Jak dbali o własne państwo tak mają.

    Szkoda, że wtedy nie żyłeś. Tak byś zadbał o państwo, że teraz bylibyśmy
    ustrojem mlekiem i miodem płynącym.

    Czekaj - ale dlaczego teraz nie działasz???

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2014-12-17 12:48:28
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 22:50:34 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > A ja sie tak zastanawiam ... zagazowalem samochod i akurat gaz
    > podrozal do ~1.5. To benzyna musiala byc po ~3zl.
    >
    > A to byl rok ... ok 2000.

    W lipcu 2000 kupiłem swój pierwszy samochód i pierwszy bak zatankowałem
    za 3,20. Takich chwil się nie zapomina :)

    Pozdrawiam
    MK

  • 49. Data: 2014-12-17 13:10:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał
    >95Pb obok mnie. Zejdzie poniżej 4zł w tym roku :)?

    Zaslyszane w radiu - w Bedzinie ponoc juz po 4.15.

    Ech, wielcy tego swiata, a tu wydaje sie ze wojna idzie, czas kupowac
    poki tanio ...

    J.

  • 50. Data: 2014-12-17 13:37:08
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 17 grudnia 2014 12:24:51 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    > ustrojem mlekiem i miodem płynącym.
    >
    > Czekaj - ale dlaczego teraz nie działasz???

    Trupa nie będę reanimował.