  • 121. Data: 2012-01-27 00:24:08
    Temat: Re: 4x4 fakty i mity
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Tak swoją drogą to sie zastanawiam czy sa w ogóle samochody 4x4 bez LSD
    > tudzież blokad.
    > Wliczjąc to w jakieś elektroniczne systemy kontroli trakcji bo one w
    > praktyce spełniają podobną role.

    A jak ma RAV4? Coś mi świta w głowie, że jest to dokładnie taki
    przypadek. Ma ktoś? Może sprawdzić jak jest w praktyce?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 122. Data: 2012-01-27 00:27:57
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Bo AWD bączki się kręci bardzo łatwo :)

    No kiedy nie bardzo, ja swoim nie potrafię się pobawić. Zupełnie nie
    wyczuwam go i w razie poślizgu jestem bezbronny. Sunie głupol bokiem i
    nie słucha co do niego mówię :( Kurs by się jakiś przydał...

    __
    Irek.N.

  • 123. Data: 2012-01-27 00:39:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 26 Jan 2012 23:21:52 GMT, to napisał(a):
    > begin J.F
    > Stare z (inaczej) starymi w rożnych autach -- jaki sens ma takie
    > porównanie?

    Bedziesz wiedzial czy lepsze uzywane Frigo, czy uzywane takie jak masz :-)

    > Bo to auto zrobi tej zimy może 3 tys. km, uznałem, że jeszcze dadzą rade.
    > Poza tym 3 sezony i 6 mm to nie jest jeszcze śmietnik. Nie przesadzajmy.

    Ogrodnik. Ten od weza.
    Wiesz ze masz kiepskie opony, ale nie wymienisz :-P

    > Wątpię, żeby ten zaczep miał wystarczającą wytrzymałość... A w każdym
    > razie nie chcę tego sprawdzać. ;)

    Staniesz kiedys na podjezdzie 10%, sila potrzebna do jazdy pojazdem okaze
    sie wieksza niz tarcie opon, podjedzie matiz, zaproponuje pomoc .. a ty co
    - nie, dziekuje za checi, ale boje sie ze mi sie hak urwie, poczekam
    spokojnie do wiosny ? ;-)

    J.

    P.S. Pie* Matiz bedzie oczywiscie na pie* Debicach :-)

  • 124. Data: 2012-01-28 19:33:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Bedziesz wiedzial czy lepsze uzywane Frigo, czy uzywane takie jak masz
    > :-)

    Ale one są przecież inaczej używane i w dodatku nie wiadomo jak inaczej.

    > Wiesz ze masz kiepskie opony, ale nie wymienisz :-P

    Te opony przed zimą miały 2,5 sezonu i z 6-7 mm -- kto normalny by je
    wymieniał? :> Mnie w każdym razie na takie fanaberie nie stać. Natomiast
    za rok trzeba będzie już się nad tym zastanowić.

> [...]
    > okaze sie wieksza niz tarcie opon, podjedzie matiz, zaproponuje pomoc ..
    > a ty co - nie, dziekuje za checi, ale boje sie ze mi sie hak urwie,

    Bardzo możliwe, traktor też dalej zajedzie, ale co z tego? :-)

  • 125. Data: 2012-01-28 19:44:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 28 Jan 2012 18:33:54 GMT, to napisał(a):
    > begin J.F.
    > Ale one są przecież inaczej używane i w dodatku nie wiadomo jak inaczej.

    > Te opony przed zimą miały 2,5 sezonu i z 6-7 mm -- kto normalny by je
    > wymieniał? :>

    Czyli uwazasz ze calkiem dobre ? To czego sie boisz :-)

    Bedziesz czekal do wiosny ?

    J.

  • 126. Data: 2012-01-28 23:28:37
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    Jakub Witkowski wrote:

    > No chyba że jedna z osi stoi na lodzie, to wtedy nie pojedziesz,

    jak wiesz jak to pojedziesz :)

    pzdr
    \SK

  • 127. Data: 2012-02-01 17:33:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Czyli uwazasz ze calkiem dobre ? To czego sie boisz :-)

    Od biedy nadają się jeszcze do jeżdżenia, a co do testów to już się
    wypowiedziałem. :>

    > Bedziesz czekal do wiosny ?

    Traktor mnie poholuje. :>

  • 128. Data: 2012-02-01 19:35:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Feb 2012 16:33:49 GMT, to napisał(a):
    > begin J.F.
    > Traktor mnie poholuje. :>

    Nie poholuje, tylko urwie ten hak, o ktory sie tak teraz boisz :-)

    J.

  • 129. Data: 2012-02-01 21:33:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Nie poholuje, tylko urwie ten hak, o ktory sie tak teraz boisz :-)

    To się wtedy będę martwił. :>