  • 1. Data: 2012-01-24 12:15:14
    Temat: myjnia bezdotykowa
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    Korzystam z myjni bezdotykowych ale nie wiem, za co dokładnie płacę,
    więc pozwalam sobie zapytać Szanowną Grupę.

    Zatem:
    1) czy wrzucając monetę na takowej myjni upływający czas liczony jest
    non stop, czy tylko w momencie sikania z lancy?
    2) czy każdy program trwa tak samo długo? (może np warto spłukiwać
    zwykłą wodą, bo dłużej leci, zamiast demineralizowaną)
    3) czy wrzucając większy nominał zyskuję jakiś "bonus" czasowy?
    4) czy na różnych myjniach czas sikania jest taki sam?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-24 12:20:08
    Temat: Re: myjnia bezdotykowa
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/01/2012 11:15, M1SLQ wrote:
> [...]
    > 3) czy wrzucając większy nominał zyskuję jakiś "bonus" czasowy?
    > 4) czy na różnych myjniach czas sikania jest taki sam?

    A skąd mamy wiedzieć, z której myjni korzystasz? Hint - jest pewnie z
    kilkadziesiąt rodzajów.

    Wrzucaj tam, gdzie jest licznik czasu i po problemie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-01-24 12:28:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/24/2012 12:15 PM, M1SLQ wrote:
> [...]
    > 1) czy wrzucając monetę na takowej myjni upływający czas liczony jest
    > non stop, czy tylko w momencie sikania z lancy?

    Non-stop.

    > 2) czy każdy program trwa tak samo długo? (może np warto spłukiwać
    > zwykłą wodą, bo dłużej leci, zamiast demineralizowaną)

    Zależy od myjni.

    > 3) czy wrzucając większy nominał zyskuję jakiś "bonus" czasowy?

    Zależy od myjni.

    > 4) czy na różnych myjniach czas sikania jest taki sam?

    Nie. Niektórzy maja ~1min za 1 PLN, niektórzy ~45s za 1 PLN.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-01-24 13:31:56
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 24 Sty, 12:15, "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> wrote:
> [...]
    > 3) czy wrzucając większy nominał zyskuję jakiś "bonus" czasowy?
    > 4) czy na różnych myjniach czas sikania jest taki sam?

    Ja korzystam w Trójmieście.
    Najpopularniejsze tutaj to Ehrle (na stacjach BP ale tez samodzielne)
    - nie ma szczotek i 4 programy. Ale jest też Karcher (masz szczotke,
    programy na pokretle a nie guzikach) , cos czego nie znam na Zaspie
    (dobra chemia, ma program opryskiwania felg, ale mnie wkurza brak
    spustu na pistolecie - sika nonstop,), pojawil sie Hydropress (tez ma
    szczotke).

    Na pytania:
    1. Czas leci nonstop, czasem liczony od momentu wrzucania, czasem od
    pierwszego uruchomienia sikawki.
    2. Zalezy od myjni. O ile wiem na EHRLE kazdy trwa tak samo, na
    Karcher nie, a na innych nie wiem. Pytaj obslugi.
    3. Raczej nie, ale bonus moze byc jak kupisz zetony zamiast wrzucac
    monety (choc ja sie nie spotkalem).
    4. Jest rozny, zwykle w przedziale 45-60 sekund za 1 PLN, przy czym
    nagminne jest nieumieszczanie tej informacji na stanowisku do mycia,
    co swoja droga nie wiem czy jest zgodne z prawem - no bo nie ma
    cennika.

  • 5. Data: 2012-01-24 14:30:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin M1SLQ

    > Korzystam z myjni bezdotykowych ale nie wiem, za co dokładnie płacę,
    > więc pozwalam sobie zapytać Szanowną Grupę.

    A nie przyszło Ci do głowy, żeby przeczytać regulamin myjni i/lub zapytać
    myjnianego ciecia, jeśli występuje?

  • 6. Data: 2012-01-24 17:35:48
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości news:jfm4k9

    > Nie. Niektórzy maja ~1min za 1 PLN, niektórzy ~45s za 1 PLN.

    a najczęściej (Warszawa) to 1PLN= 30s

  • 7. Data: 2012-01-24 18:59:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-24 12:15:14 +0100, "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> said:

    > Korzystam z myjni bezdotykowych ale nie wiem, za co dokładnie płacę, więc

    ...więc czytasz instrukcje obslugi lub pytasz pracownikow?

    > pozwalam sobie zapytać Szanowną Grupę.

    No tak...

    > Zatem:
    > 1) czy wrzucając monetę na takowej myjni upływający czas liczony jest non stop

    Czas nie wrzuca monety.
    :>

    > , czy tylko w momencie sikania z lancy?

    Zgodnie z instrukcją - najczęściej od wciśnięcia guzika...

    > 2) czy każdy program trwa tak samo długo? (może np warto spłukiwać
    > zwykłą wodą, bo dłużej leci, zamiast demineralizowaną)

    Nie. (pytasz oczywiście o tę myjnię, z której korzystam)

    > 3) czy wrzucając większy nominał zyskuję jakiś "bonus" czasowy?

    Nie.

    > 4) czy na różnych myjniach czas sikania jest taki sam?

    Nie.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2012-01-24 19:08:36
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-01-24 14:30, to pisze:
    > begin M1SLQ

    > A nie przyszło Ci do głowy, żeby przeczytać regulamin myjni i/lub zapytać
    > myjnianego ciecia, jeśli występuje?

    nie na wszystkie pytanie znajdzie odpowiedź w regulaminie. Najczęściej
    regulamin sprowadza się do tego że podają czego Ci nie wolno na myjni i
    że właściciel myjni nie bierze za nic odpowiedzialności.

    pozdrawiam
    marcin jan

  • 9. Data: 2012-01-24 20:14:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/24/2012 05:35 PM, Arbiter wrote:

    > a najcze?ciej (Warszawa) to 1PLN= 30s

    To gdzie Ty myjesz? Nie spotkałem niżej niż 45s tzn BP, Orlen, Ehrle. Na
    Radzymińskiej koło OBI jest fajna myjnia, pół roku temu było tam
    1PLN=1min, jest szczota i dobrze myje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-01-24 20:15:32
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > ...więc czytasz instrukcje obslugi lub pytasz pracownikow?

    Tak, jest tam napisane żeby nie myć silnika, nie używać własnego sprzętu
    i nie lać wody na ludzi oraz na panel kontrolny myjni. Pracownika
    jeszcze tam nie widziałem.

    > Czas nie wrzuca monety.
    > :>

    Hehe ;) Dokształć się w kwestii imiesłowów (czynnych i biernych) w
    kontekście podmiotu domyślnego ;)