  • 11. Data: 2005-04-11 07:27:52
    Temat: Re: 500 ojro za megabit???
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:

    > ee tam
    > jesli chcesz BGP to ATM wychodzi taniej niz FR
    > co prawda zabili mnie kosztem instalacji (12 000 PLN) i propozycja umowy
    > na 4 (!!!) lata

    Co ciekawe cena za 1Mb/s nie zmienia sie czy chcesz kupic 10 czy 30
    Mb/s. Ogolnie zlodziejstwo. Szczegolnie ze na statystykach mam na 3Mb/s
    ruchu wchodzacego 6 Mb/s wychodzacego. Glownie do Neo i IDSL 80.48. 83.

    wg. mnie wejscie do sieci POLPAK powinno byc rozliczane z ruchu
    przychodzacego. Jaki biznes z tego ze jako operator musisz doplacic do
    neostrad?

  • 12. Data: 2005-04-11 07:32:05
    Od: futszaK - osobowość socjoapatyczna <f...@p...pl>

    Sun, 10 Apr 2005 23:07:16 +0200, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@k...org.pl> napisał:

    > Hm..... promocja na FR się niby skończyła ostatniego dnia marca, ale z tego
    > co wróble przećwierkały ma być za moment nowa promocja, obejmująca również
    > BGP. A z Polpakiem-ATM nadal cisza i absurdalne ceny....

    bo widzisz, to jest oferta dla sieci osiedlowych podobno (typu 10 na
    SDI) a nie dla Ciebie :P

    --
    http://czarne.net/sat.txt <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu

  • 13. Data: 2005-04-11 08:29:21
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    D.Wesolowski napisał(a):

    > i znizka ~10% za umowe na czas okreslony??

    nie pamietam konkretow, bo nie mialem ochoty sie w ten absurd wglebiac
    ale z tego co pamietam to rzeczywiscie kilka %

    --
    Mateusz

  • 14. Data: 2005-04-11 08:46:28
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > jesli chcesz BGP to ATM wychodzi taniej niz FR
    > co prawda zabili mnie kosztem instalacji (12 000 PLN) i propozycja umowy
    > na 4 (!!!) lata

    Hmmm... mnie jakoś wyszło drożej. Dostałem onegdaj taką ofertę:
    ATM TPNET.pl
    Instalacja
    10 000,00 PLN

    ATM 6 Mb/s
    Abonament 11 800,00 PLN

    Przy ATM możliwość obniżenia opłat w przypadku podpisania umowy na:
    24 miesiące
    Instalacja - 50%
    Abonament - 15%
    36 miesiący
    Instalacja - 70%
    Abonament - 20%
    48 miesiący
    Instalacja - 90%
    Abonament - 25%

    A na FR dostałem tak:

    FR Promocja (CIR równy szybkości dołączenia) + load balancing (per flow)

    3 x 2 Mb/s
    Instalacja+Load Balancing na 3 łącza
    1 190,00x3 + 890,00 = 4 460,00 PLN
    Abonament
    1 290x3 = 3 870,00 PLN

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 15. Data: 2005-04-11 09:17:52
    Od: futszaK - osobowość socjoapatyczna <f...@p...pl>

    Mon, 11 Apr 2005 09:27:52 +0200, użyszkodnik "Sied@r"
    <s...@C...safenet.pl> napisał:

    > wg. mnie wejscie do sieci POLPAK powinno byc rozliczane z ruchu
    > przychodzacego. Jaki biznes z tego ze jako operator musisz doplacic do
    > neostrad?

    ano taki ze w Twoim interesie jest aby kolokacje które sa w Twojej
    serverowni były dobrze widoczne z neostrad, tepsie na tym nie zalezy
    BO TAK, zas użyszkodnik jak mu sie bedzie mulił jeden serwis to sobie
    pójdzie na następny ktory mu bedzie dobrze chodzil

    --
    http://czarne.net/sat.txt <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu

  • 16. Data: 2005-04-11 09:29:15
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości
    > Hmmm... mnie jakoś wyszło drożej. Dostałem onegdaj taką ofertę:
    [ciach]

    Miałem podobną. Do tego należy dodać - co dla niektórych może być istotne -
    że, podane ceny łącz ATM dotyczą umowy, w której NIE MA możliwości
    rozgłaszania obcych ASów.

    --
    Z#

  • 17. Data: 2005-04-11 09:33:20
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):
    > A na FR dostałem tak:
    >
    > FR Promocja (CIR równy szybkości dołączenia) + load balancing (per flow)

> [...]

    ale na tym
    1. nie powiesisz sesji BGP
    2. mas LB per flow

    --
    Mateusz

  • 18. Data: 2005-04-11 10:04:29
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d3c4hq$os2$1@opal.icpnet.pl> Tomasz Śląski napisał(a):

    > BGP. A z Polpakiem-ATM nadal cisza i absurdalne ceny....

    ehhh wiele raz już to było piasne, że ceny per Mb/s biegają wokoło 1k zł.

    TP

  • 19. Data: 2005-04-11 10:06:42
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d3d8tp$9hm$1@inews.gazeta.pl> Sied@r napisał(a):

    > Co ciekawe cena za 1Mb/s nie zmienia sie czy chcesz kupic 10 czy 30
    > Mb/s. Ogolnie zlodziejstwo. Szczegolnie ze na statystykach mam na 3Mb/s
    > ruchu wchodzacego 6 Mb/s wychodzacego. Glownie do Neo i IDSL 80.48. 83.

    tak maja wszystkie sieci w polsce.

    TP

  • 20. Data: 2005-04-11 10:09:58
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > cene prawie 500 ojro

    A ja bym bardzo apelował o nie kalanie polskiego języka
    czymś tak wybitnie ohydnie obrzydliwym jak ten konkretny
    germanizm "ojro".

    latet